כצנלסון עונה לאמסלם: "מזמין להצטרף לעשייה, אם לא ירצה, שלא יפריע"

סגן ראש העיר ענה לממלא המקום של לסרי מטעם ש"ס בחריפות: "שכח שנבחרי הציבור צריכים לעסוק בעשייה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

סגן ראש העיר שמעון כצנלסון תקף את אבי אמסלם על דבריו נגדו ואמר: "לשמוע ולא להאמין. כל כך הרבה סיסמאות על הבחירות הקודמות, שכח כנראה אבי אמסלם כי נבחרי הציבור קודם כל צריכים לעסוק בעשייה ולא בעסקנות פוליטית. עייפתי מלהתייחס לדברי ההסתה של כבודו".
כצנלסון הוסיף כי "בינתיים, בזמן שהוא עסוק להילחם במתחמי קניות וקורא לחרם על מפרנסי משפחות באשדוד, אנחנו לא מדברים, אנחנו עושים כל הסיעות במועצה".
לדבריו, "בעוד מספר חודשים נסגור שנתיים של קדנציה ועד עכשיו אישרנו אלפי יחידות דיור,כאשר נבנים בכל רחבי העיר, תכננו מתחם מגורים לזוגות צעירים, המכרז ל-692 יחידות דיור ברחוב ויצמן יצאה לשיווק, השלמנו את הטיילת בחוף מיימי, בנינו בתי ספר וגני ילדים בכל הרובעים , קידמנו את פתיחת הסינמה סיטי במתחם הביג, התחלנו את הפיתוח של אגם במרינה, שידרגנו את המצודה, קידמנו פרויקטים רבים במלונאות ותיירות, רובע היי טק בפיתוח מואץ ואנחנו ממשיכים, ביחד ובהובלת ראש העיר בתנופת הפיתוח בכל הכח למען רווחת התושבים".
"כל התושבים, ללא קשר לשייכותם המגדרית, האישית או המגזרית. בשביל זה נבחרנו ובזה אנחנו עסוקים. אני מזמין את אבי אמסלם להצטרף לעשייה. אם הוא לא רוצה, לפחות שלא יפריע".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן