"כצנלסון מוכר את תושבי רובע י"ג ואת בוחריו בזול, ומשקר לתושבים, ומספר להם סיפורי סבתא"

חברת מועצת העיר אשדוד עו"ד הלן גלבר שמובילה את המאבק של תושבי רובע יג החילונית על בניית כולל ומאשימה את כצנלסון בכך:"אחשוף בקרוב ההסכם הסודי שיוכיח איך כצנלסון מוכר את תושבי הרובע. ההסכם ירעיד את אשדוד"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"אני ממשיכה בכל הכוח לסייע לתושבי רובע י"ג, במאבק כ"כ צודק נגד בניית כולל של 4 קומות בלב השכונה החילונית שלהם." כך הצהירה חבר המועצה עו"ד הלן גלבר בפני התושבים ברובע הזועמים על הקמת בית כנסת בלב השכונה החילונית שלהם.
זה היה במפגש של עו"ד גלבר עם עשרות תושבי הרובע, בו נבחרו נציגים מטעם התושבים על מנת להגיש התנגדויות לבנית כולל במתחם בית ספר רתמים.
גלבר:"בימים אלה הנציגים עמלים בעזרתי על ההתנגדות והצעות לחלופה בעניין השימושים בשטח הציבורי.
אני פונה גם כאן לתושבי הרובע, להציע הצעות אחרות לשימוש בשטח המדובר במקום הכולל שממש לא קשור לאזור . מוזמנים להציע רעיונות חלופיים בשטח הציבורי ששייך לכולכם"

עו"ד גלבר אף התייחסה להתנהלותו של סגן ראש העיר שמעון כצנלסון ואנשיו אותם האשימה כמי שבאו להפריע."אני שמחה שתושבי הרובע לא מתרשמים מעוזריו ומשליחיו של כצנלסון שהגיעו להפריע וכדי לטרפד את הניסיון למסור לתושבים את האמת בנוגע להתנהלות של כצנלסון ששיקר ואמר שלא יהיה כולל ביג', תוך שגם הם מסתירים מהתושבים את האמת !:

עוד אמרה גלבר:"כצנלסון מספר לתושבים שהוא דאג שהכולל לא ייבנה ב-יג' במרחק 100מ', כאשר אנחנו יודעים שזה יהיה ב-יג' במתחם בית ספר רתמים , ולא רק שזה יהיה ב-יג', אלא הוא זה שהסכים ודאג שזה ימשיך להיות ב-יג' !
איך אנחנו יודעים ? כי הוא חתם על הסכם !"

ש. איזה הסכם?

"איזה הסכם ? חכו ותראו.. בהמשך ייחשף ההסכם הסודי שיוכיח איך כצנלסון מוכר את תושבי הרובע ואת בוחריו בזול, ממשיך לשקר לתושבים, להסתיר מהם את האמת לספר סיפורים כאילו הוא המושיע והתושבים צריכים להגיד תודה, בדיוק כמו שהוא תמיד חותם על דברים ומתכחש להם במקביל – על משקל "הרצחת וגם ירשת".
מבטיחה שההסכם שאני עומדת לחשוף, ירעיד לא רק את אדמת יג' ! אלא את כל אשדוד "

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן