כצנלסון מגיב לאמסלם:"הקאנטרי קלאב יעבוד בשבת, 7 ימים בשבוע. נקודה"

סגן ראש העיר שמעון כצנלסון בתגובה לדברי אבי אמסלם יור שס שטען שהקאנטרי קלאב לא ייפתח בשבת. "אמסלם לא קובע. זה כבר עבר בהחלטת מועצה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הקאנטרי קלאב, אשר בנייתו טרם הושלמה, הופך שוב לנושא המריבה. סגן ראש העיר אבי אמסלם אמר בראיון לאשדוד 10 כי הקאנטרי לא יופעל בשבת. סגן ראש העיר שמעון כצנלסון בתגובה טוען. "זאת למרות ההחלטה אותה השמעתי באופן חד משמעי: הקאנטרי קלאב יפעל בכל ימות השבוע".

לדברי כצנלסון. "אבי אמסלם כנראה שכח שהקואליציה במועצת העיר היום היא בעלת אופי אחר ממה שהיה בקדנציה הקודמת. קואליציה של סטאטוס קוו עם ייצוג חילוני אשר מהווה רוב. אנחנו הסיעה הגדולה ביותר במועצת העיר, ויחד עם ראש העיר וכל הסגנים, נקבע מה יעבוד, מתי יעבוד ובאילו ימים. אם כל הכבוד לאבי אמסלם, הוא לא קובע. ההחלטה היא החלטה של הקואליציה. הקאנטרי יעבוד בשבת, בדיוק כמו שהביג עובד בשבת, למרות כל ההצהרות של מי שלא מעוניין בכך. אשדוד לא תהיה עיר חרדית – אנחנו כאן ולא ניתן לזה לקרות. "חיה ותן לחיות" – זה העיקרון אשר מנחה אותנו באשדוד וכך זה יישאר!!!"

עוד טוען כצנלסון "הצהרתו של אבי אמסלם היא עוד מסר פופוליסטי לבוחריו והוא יחזור על זה עוד לא מעט פעמים לאורך כל מערכת הבחירות. כזכור, פרויקט הקאנטרי קלאב כבר עבר החלטת מועצה בעירייה, אופן הפעלתו אושר והנושא נמצא בחתימה במשרד הפנים. העירייה מחכה לחתימה הזאת כבר חצי שנה, ושר הפנים כידוע הוא אריה דרעי, יו"ר הש"ס. לאחר הצהרתו של אבי אמסלם, ברור מדוע עדיין אין חתימה של משרד הפנים, אבל אל דאגה, אנחנו נתמודד גם עם זה.

אני הולך להיות מאוד ברור: כאשר בניית הקאנטרי תסתיים, הוא יעבוד 7 ימים בשבוע, בדיוק כמו שהוא עובד בכל הערים האחרות. נקודה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן