כצנלסון לצחי אבו: "מאוכזב מהחלטתך המקוממת לסגור סטאר סנטר בשבת"

במכתב ששיגר סגן ראש העיר אשדוד כצנלסון ליזם צחי אבו הוא קורא לו לחזור בו מהחלטתו:"אני קורא לך לשקול מחדש את החלטתך ולמנוע שסע ופילוג בין תושבי אשדוד"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

 
סגן ראש העיר אשדוד סניה כצנלסון במכתב ליזם צחי אבו תוקףצאת החלטתו לסגור את מתחם הסטאר סנטר בשבתות וחגים. אבו כידוע רכש את הבעלות על המתחם.

"זו הפרה בוטה של הסטטוס קוו העירוני. קשה לי להסתיר את אכזבתי מהחלטתך המקוממת לסגור את הסטאר סנטר בשבת"כתב כצנלסון לאבו ." כידוע לך, מרכז קניות זה משרת את כלל האוכלוסיות בעיר ואני יכול לומר לך בביטחון כי ההחלטה שלך תפגע משמעותית בכל אותם התושבים אשר לאורך שנים רבות מקבלים מענה לצרכיהם בסטאר סנטר וחלקם אף אינו יכול, בגלל מגבלות זמן או מגבלות תנועה הדורשות עזרה של אדם אחר, לקבל את המענה בימים אחרים.
בעוד שהחלטתך העסקית לרכוש את המתחם בהחלט מראה על השקעה באשדוד ואמונה בתושביה, סגירת המתחם בשבת מפרה באופן בוטה את הסטטוס קוו בעיר ואינה משרתת כלל את רוב תושבי אשדוד. העיר עברה את מלחמות השבת ועכשיו, אחרי שנים בהם אנחנו מנסים לבנות את חיי הקהילה בעיר תחת העיקרון המנחה של איש איש באמונתו יחיה, אתה מטיל פצצה עם משמעויות ציבוריות מרחיקות לכת.
אני קורא לך לשקול מחדש את החלטתך ולמנוע שסע ופילוג בין תושבי אשדוד"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן