כנס הבוגרים הראשון של המכללה האקדמית אשקלון

המכללה האקדמית אשקלון קיימה בשבוע שעבר את כנס הבוגרים הראשון שלה. באירוע, שהתקיים במרכז הכנסים הבין לאומי שבמכללה, השתתפו מאות בוגרים ובני זוג, שנהנו מפגישת מחזור ומהרצאה מרתקת של אלמוג בוקר

צילום: "פי וידאו" באשקלון
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל


עד היום כ-20 אלף בוגרים קיבלו תארים של המכללה האקדמית אשקלון מהם כ-300 סיימו תואר שני. מנכ"ל המכללה האקדמית אשקלון, ד"ר פנחס חליוה, יזם לפני למעלה משנה את הקמתו של מועדון בוגרים של המכללה. את יישום המועדון החלה להקים הילה דסטגור, מנהלת היחידה לשימור ובקרה במכללה.


"היעד של מועדון הבוגרים הוא ליצור ולגבש קבוצה איכותית ייחודית של בוגרי המכללה, אשר נמצאים במקומות שונים בחברה הישראלית כדי שנעשה דברים יחד, הן ברמה החברתית והן ברמה המקצועית", הסבירה הילה.
לדבריה, המועדון יספק לבוגרים הטבות שונות בתחומים רבים כמו שימוש בספרייה, הנחות בפעילות מרכז הכנסים, הנחה בכרטיסים למופעים במרכז הכנסים, השתתפות בימי עיון שמתקיימים במכללה והרצאות מיוחדות ורלוונטיות. המכללה מציעה לבוגרים גם את שירותי היחידה לתעסוקה וקידום מקצועי שפועלת במכללה ומאפשרת קשר קבוע באמצעות תוכנה מיוחדת אליה מחוברים מעסיקים רבים.

היחידה מקיימת בכל שנה ירידי לימודים תחומיים ויריד אחד שנתי כללי. באתר המכללה האקדמית אשקלון יש קישורים להטבות בתחומים שונים, לימודי המשך, עדכונים בתחום המדע והמחקר, פיתוח קריירה ועוד. אתר המכללה האקדמית אשקלון יכלול בקרוב כניסה מיוחדת לבוגרים, כמו לסטודנטים ולסגל, כאשר המטרה היא ליצור חיבור וקשר מקצועי (נטוורקינג). השלב הבא יהיה פיתוח אפליקציה ייעודית אך ורק לבוגרים.

לדברי הילה, המלחמה קטעה את רצף הפעולות להקמת המועדון. עם זאת, בחודשים האחרונים חודשה הפעילות למען הקמתו ונשלחו הודעות המזמינות את כל הבוגרים שסיימו את לימודיהם. כאמור, בשבוע שעבר היה המפגש הראשון, בו נהנו מאות בוגרים מכיבוד חגיגי, מפגש חברתי והרצאת אורח מרתקת של אלמוג בוקר, כתב חדשות 13 בדרום.


מנכ"ל המכללה האקדמית אשקלון, ד"ר פנחס חליוה: "המכללה האקדמית אשקלון שוקדת על שימור ההון האנושי של בוגריה לאורך השנים. פיתוח הקשר החברתי – מקצועי בין הבוגרים, באמצעות 'מועדון הבוגרים' שהקמנו לאחרונה, יכול להעשיר את עולמם ולתרום רבות לחברה הישראלית".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן