כמעט עלה ליגה ועבר להיאבק בקרבות תחתית: מאמן חדש לעירוני אשדוד

המאמן אורי קרגולה חתם היום במכבי עירוני אשדוד ויאמן את הקבוצה עד לסיום העונה

אורי קרגולה
אורי קרגולה. צילום: מאיה לוי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המאמן אורי קרגולה חתם היום (שלישי) במכבי עירוני אשדוד ויאמן את הקבוצה עד לסיום העונה.

קרגולה בן-45 נחשב למאמן מנוסה מאוד בליגה א', מגיע אלינו מהפועל לוד בליגה שבה עשתה עונה פנטסטית שלמעשה היא כבר עלתה לליגה א' מאחר שהיא נמצאת עם יתרון בפסגה של 16 נקודות עם 19 נצחונות והפסד אחד בלבד העונה. בעבר אימן קרגולה במכבי יבנה, בהפועל קלוונסה ומכבי יפו ואף הגיע איתה לפלייאוף.

אשדוד תארח במוצאי שבת הקרובה את בית"ר תל אביב-בת ים מהמקום האחרון בליגה א' דרום והיא לאחר חמישה הפסדים רצופים. לפני כשבועיים, צביקה לוי התפטר מתפקידו כמאמן הקבוצה. בשבוע שעבר מאמן כסייפה, דורון ממן חתם בקבוצה ונאלץ בטל את החתימה לאחר יממה כשעירוני כסייפה דרשו ממנו לכבד את החוזה ולהישאר.

קרגולה סיפר ל"אשדוד 10" על ההחלטה שלו לעבור למאבקי התחתית עם עירוני אשדוד לאחר ההצלחה עם הפועל לוד. "אני מקווה לעשות עונה חלומית. עירוני אשדוד חשובה לכולם וגם לי אישית. ההיכרות הקרובה שלי עם ברוך הכריעה פה ואני מקווה להחזיר לו ולהנהלה שבחרה אותי. המטרה העיקרית היא לייצב את הקבוצה ולהישאר כמה שיותר מהר בליגה ולהיות מחוייבים ואני פה מקווה לעזור לשחקנים ושהם יעזרו לי ושיתחבר ושנעשה הכל. כבר עלינו ליגה בלוד. הפער הוא 16 נקודות ויש עוד 21 נקודות בקופה. לקחתי סיכון ואני בא להשאיר את הקבוצה הזו בליגה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן