כמו בברצלונה: המיצג החדש בפארק אשדוד ים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

העיר אשדוד חגגה השבוע יום הולדת 64 ולכבוד יום הולדתה ראש העיר אשדוד ד״ר יחיאל לסרי החליט להעניק לה במתנה מיצג ענק באנגלית שבו נכתב ״אני אוהב את אשדוד״ והוא מוקם בפארק אשדוד ים. פריחה בדקה ומצאה ששלטים דומים יש בערים מרכזיות באירופה כדוגמת ברלין, ברצלונה, פריז, בודפשט ואחרות וגם בערים ירושלים ותל אביב. פריחה מקווה שאולי עם השלט, יגיעו יותר תיירים לעיר.

 פריחה רוצה לברך את חברת המועצה הלן גלבר‫, שעברה בהצלחה את מבחן ההסמכה לעריכת דין. אמרו מעתה עו״ד הלן גלבר.  את התעודה העניק לעו״ד גלבר לא פחות מראש לשכת עורכי הדין עו״ד אבי חימי.

עו״ד גלבר שיתפה את הבשורה הטובה עם עוקביה ברשת החברתית: ״מעתה זה רשמי- תואר חדש התווסף. פרט לתואר בממשל וקרמינולוגיה‫, מעתה גם עו״ד‫. ברצוני להודות לעו״ד בועז בן צור ולעו״ד אבי כהן״‫. גלבר גם מודה על התמיכה והעידוד לבעלה אבי גלבר ולילדיה ומסיימת ״עוד מטרה הושגה. מתקדמת אל היעד הבא״‫. פריחה שואלת האם התואר הבא שעו״ד גלבר שואפת אליו זה ראשת העיר אשדוד?

פריחה רוצה שתגידו מברוק למשפחת זיקרי, מבעלי החנות לכלי הבית ״אצל מישל״, שהעתיקה את החנות מרובע אל חנות ענקית באזור התעשיה, ובשל מגבלות הקורונה התקיים טקס מצומצם לקביעת מזוזה ע״י רב העיר- הרב חיים פינטו, בו נכחו האחים שמעון ומישל ובנו אוריאל. החנות המדהימה משתרעת על פני 200 מ״ר היא החנות הגדולה ביותר באזור, ושם תמצאו מבחר ענק של כלי בית, סירים ובעצם מה לא? ביום ראשון, החנות תיפתח באופן רשמי להרצה, תלכו, ותגידו שפריחה שלחה אתכם.

פריחה שמעה כי 50% מקבוצת מסוף 207 שאותה מנהל ושותף ממ"ק ראש העירייה גבי כנפו נמכרה לחברה הולנדית, החברה שתפעיל את הנמל החדש באשדוד.

גבי כנפו, שנחשב לאחד מעשירי העיר בזכות כישרונותיו הניהוליים, הרוויח כמה עשרות מיליונים מהעסקה, ובנוסף הוא ימשיך לנהל את הקבוצה.

כנפו החל את דרכו המקצועית בחברת אלאלוף ספנות. הוא התקדם לתפקיד מנכ"ל חברת בת ׳מרין קונטיירס׳, הקים מסוף 207 ואת מחסן 208, ופעל בדרך ארוכה להקמת קבוצה 207. עוד נודע לפריחה כי ממ"ק ראש העירייה עו"ד גבי כנפו אושר לשמש לתפקיד חבר דירקטוריון רשת שדות התעופה

פריחה שמעה שהמורה לתנ"ך באמית י׳ אשדוד, מאיר סבג המשמש כצלם מקצועי בזמנו הפנוי‫, הזדמן השבוע, במסגרת צלמים מתנדבים של זומינג, למסע הכומתה של חטיבת גבעתי, במטרה להנגיש אותו ויזואלית למשפחות שלא יכלו לנכוח בגלל הקורונה. 

מאיר סבג סיפר לפריחה כי: "מסע הכומתה שלי בגבעתי מאוקטובר 1986, זכור לי היטב. הבוקר עם שחר, שוב מסע כומתה בגבעתי. הפעם הצטרפתי כמתעד מסע. זהו תיעוד שמטרתו להנגיש למשפחות החיילים את הרגעים המרגשים שאינם יכולים לחוות ביחד, בצל הקורונה".

"אנו, תלמידי כיתה י'5 ממקיף ג' באשדוד רוצים להודות לכם מקרב לב על תקופה לא פשוטה זו", נכתב בברכה שצורפה למארז עבור צוות מרפאת המוומחים של מאוחדת, "תודה על עשייה מבורכת, תודה על לילות ללא שינה, תודה על זמינות ומהירות, תודה על נאמנות והתחשבות, תודה על מילה טובה, תודה על מענה לכל היסוס ושאלה, תודה על החום, הנתינה, הסבלנות, תודה על עידוד בכל הזדמנות, והתודה הגדולה מכולם – תודה על כך שתמיד הייתם שם! אוהבים, מעריכים, מחזקים ושולחים חיבוק, משפחת מקיף ג'".

מנהלת המרפאה, מרים סלהוב וצוותה התרגשו מהיוזמה המרגשת והודו לתלמידים. מנהלת מרחב אשדוד במאוחדת, יוכי מאיר, אמרה: "אין ספק שבני הנוער שלנו מיוחדים, רגישים ומבינים את מה שקורה במדינה בפרט ובעולם בכלל. הילדים האלה הם העתיד שלנו והמראה של מדינת ישראל – ובמיוחד בעת הזו, מאוחדת גאה בבני הנוער של אשדוד, ומודה לכל אחת ואחד מהם על המילים והפינוקים".

ציפור לחשה לפריחה על הג׳וב החדש היוקרתי של שלמה אטיאס מנכ״ל תאגיד ״יובלים״ היוצא. הממשלה אישרה את מינויו של אטיאס למנהל רשות ההשקעות והפיתוח במשרד הכלכלה. פריחה חושבת שזה מינוי של שר הכלכלה עמיר פרץ‫.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן