כל מה שאתם פשוט חייבים לדעת על מכשירי שמיעה

צילום: pixabay
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

למה מכשירי שמיעה חשובים כל כך? איך בוחרים אותם ומהם ההבדלים ביניהם? את כל התשובות לכל השאלות החשובות ביותר תוכלו למצוא במאמר זה!

החשיבות של מכשירי השמיעה

כל אחד מחמשת החושים שלנו נועד לעזור לנו לשרוד ומשמש אותנו באופן יום יומי ולא רק למטרה זו, אלא גם כדי ליהנות מכל מה שיש לחיים להציע לנו מבחינה חושית כמו טעמים שונים, צלילים ומראות וכך הלאה. מן הסתם, כך גם לגבי חוש השמיעה. מכשירי השמיעה נועדו לעזור למי שמתקשה בשמיעה ברמה כזו או אחרת או באופן כזה או אחר. 

השוואה קטנה

חוש השמיעה שלנו, בדומה לארבעת החושים האחרים שלנו, הוא חוש מאוד חשוב. היות שכך, מי שזקוק לחיזוק שלו, יכול לבחור מתוך מגוון רחב של מכשירי שמיעה. זאת, בדיוק כמו שלקויי ראיה נעזרים במשקפיים ויש להם מגוון רחב מאוד של מסגרות ושל עדשות, כמו את האפשרות להשתמש בעדשות מגע כדי שיוכלו לבחור את האפשרות המתאימה להם ביותר. הדבר נכון גם לגבי האפשרויות של מכשירי עזר לשמיעה. על האפשרויות הנפוצות – נסביר בהמשך בהרחבה.

למי הם מיועדים?

כאמור, מכשירי השמיעה נועדו לעזור לכבדי השמיעה. אבל אמירה זו היא אמירה כללית מאוד ומן הראוי – שנצמצם אותה קצת. אם כן, לפני הכל, הם נועדו למי שהם באמת יכולים לעזור לו בהתאם לטכנולוגיה שלהם ובהתאם לאופי של לקות השמיעה. כמו כן, הם נועדו, כמובן, למי שמעוניין לשפר את יכולת ואיכות השמיעה שלו.

האפשרויות

ככל שהשנים עוברות, המבחר של סוגי מכשירי השמיעה הולך וגדל והיות שכך, כיום ישנו מגוון רחב מאוד של סוגי מכשירי שמיעה, שנועדו לתת מענה לצרכים השונים של לקויי השמיעה. בין אם מבחינת הטכנולוגיה שבה נעשה שימוש ובין אם מבחינת הגודל והאסתטיקה שלהם.

בחירת מכשירי שמיעה

מי שכבר רכש מכשיר שמיעה בעבר ודאי מנוסה יותר ומכיר היטב את הצרכים שלו ולכן רק צריך לבדוק מהם החידושים הקיימים. לעומת זאת, מי שרוכש מכשיר שמיעה בפעם הראשונה, צריך לבדוק את כל האפשרויות ולבחור מתוכן את האפשרות המתאימה ביותר לצרכים האישיים שלו. לדוגמה, נערה מתבגרת אולי תעדיף לבחור מכשיר שמיעה קטן במיוחד, שיאפשר לה לשמור על המראה הטבעי שלה ולבחור את מי ומתי לשתף בלקות השמיעה שלה, או שתעדיף מכשיר בולט יותר, שיאפשר לה להימנע מהסברים חוזרים ונשנים לסביבה שלה.

מכשירי שמיעה בהתאמה אישית

בהתאמה מושלמת לצורך ההולך וגדל במכשירי שמיעה ובהתאם לשינויים בסטנדרט השירות והמכירה, גם בתחום של מכשירי שמיעה יש כיום אפשרות להזמין מכשיר שמיעה בהתאמה אישית. למעשה, יש אפילו את האפשרות לבצע את ההתאמה מהבית בלי להצטרך להגיע למכון שמיעה באופן מיוחד רק בשביל לבצע את הבדיקה ואת ההתאמה!

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן