כללית: "נעזור לחולי הסוכרת להתאזן עם פעילות גופנית, תזונה וניהול לחצים"

השבוע מציינים במרכז רפואי אשדוד של כללית את שבוע הסוכרת הבינ"ל באופן קצת שונה בשל הנזקים הבריאותיים שהביאה מחלת הקורונה והסגר המתמשך

צילום: אופיר לוי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במהלך הגל הראשון ותחילת השני היתה ירידה במספר הביקורים של חולי סוכרת במרפאה, והיום הצוות הרפואי של כללית אשדוד הכולל רופאים מומחים, אחיות סכרת, פיזיותרפיסטים, תזונאיות ועובדות סוציאליות, יוצא בקריאה לחזרה לאורח חיים בריא כדי להפחית ואף למנוע את נזקי המחלה.

אריק מסיקה, תושב אשדוד, אב ל 2 ילדים, סב ל 2 נכדים, חולת סוכרת, מקבל ליווי צמוד של צוות מרפאת הסוכרת התומך של כללית באשדוד. "קיבלתי היום תכנית הדרכה לפעילות בתקופת קורונה וזה עוזר לי מאוד בהתמודדות היומיומית עם הסוכרת. יש כאן צוות נהדר שמעבר למקצועיות שלו הוא גם מאוד אדיב, מנומס ואכפתי".

אריק מסיקה וצוות מרפאת סוכרת במרכז רפואי אשדוד של כללית (צילום: אופיר לוי)

דר׳ דוד דרוול, מנהל מרכז רפואי אשדוד של כללית, מסביר כי סוכרת הנה אחת המחלות הנפוצות ביותר בארץ ובעולם ושיעור החולים הלא מאוזנים נמצא בתקופת הקורונה בעלייה. "בשבוע הסוכרת כמו לאורך כל השנה, מתקיימת פעילות ענפה של כללית באשדוד במטרה להעלות את המודעות של חולי הסוכרת לניהול עצמי יעיל של מחלתם, כולל התמדה בפעילות גופנית, תזונה נכונה וניהול לחצים. בכך, ניתן להפחית ואף למנוע את הנזקים של המחלה ולאפשר למטופלים לחיות חיים ארוכים ומלאים".

דר׳ דרוול ביקש להודות לצוות מרפאת הסוכרת המיומן של כללית אשדוד המטפל באלפי חולי סוכרת, נעניק להם כלים לשינוי התנהגותי, תמיכה נפשית, הדרכה מקצועית והתמודדות יומיומית עם מחלת הסוכרת. "אנחנו יכולים יחד לנצח את הסוכרת – אנו קוראים למטופלים – הגיעו למרפאת סוכרת לקבל הדרכה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן