כך תיראה הקואליציה באשדוד: רוב מוצק ויציב, שני סגנים חרדים שני סגנים למגזר של חבר העמים

מסתמן: אלי נכט סגן ראש עיר ותיק חפ"א וקליטה אבי אמסלם ויחיאל וינגרטן סגנים עם אחריות על כספים רווחה ותרבות תורנית. כצנלסון תיק התיירות וסגנות. עוד אופיר לסרי תרבות. ייתכנו שינויים שכן המומ נמשך

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

משיחות המו"מ הקואליציוני של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ועו"ד גבי כנפו עם ראשי הסיעות מתחילה להתגבש הקואליציה החדשה שרובה תיראה כמעט אותו דבר כפי שהייתה בקדנציה היוצאת.

ממה שמסתמן, ללסרי רוב יציב ומוצק תוך שהוא מסמן את המטרה: ליצור קואליציה מאוזנת עם חרדים וחילוניים.

ש"ס תקבל סגן ראש עיר אבי אמסלם את תיק תרבות תורנית לספרדים תיק הרווחה ועוד מספר תיקים לחברי המועצה מש"ס. את המומ שטרם הסתיים מנהל מול ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שר הרווחה מש"ס יעקב מרגי

אגודת ישראל תקבל סגן ראש עיר יחיאל וינגרטן ואת ועדת הכספים. דגל תורה שרצה בנפרד תקבל גם תיק מכובד.

חבר סיעתו של ראש העיר עו"ד גבי כנפו יקבל לאחריותו ביחד עם ראש העיר את תיקי החינוך ועדת בניין ערים החברה העירונית למתנסים את תיק המשכן לאמנויות הבמה. כנפו יקבל ממ"ק ראש העיר.

עו"ד אלי נכט שמצוי בקשרים טובים עם לסרי ויש אומרים שהסיכום ביניהם נסגר טרם הבחירות יקבל סגן ראש עיר וכניראה את תיק חפ"א שהיה בידי כצנלסון שהתרסק בבחירות הללו. נכט גם דורש את תיק הקליטה.

כצנלסון שירד בכוחו מ6 ל3 מנדטים התחזק במנדט נוסף מרינה גוטמן מסיעתו של ברק סרי שפרש. כעת עם 4 מנדטים ייתכן ויקבל סגן ראש עיר אבל בהרבה מאוד תיקים פחות ממה שקיבל בקדנציה היוצאת. הוא צפוי לקבל את תיק התיירות ואת תיק התפעול.

חבר המועצת עו"ד אופיר לסרי שנכנס למועצה לאחר התפטרותו של ד"ר אלי לחמני יכנס לקואליציה ויהיה ממונה על חלק מתיק מהתרבות. המצוי בחברה למתנסים.

חברי סיעת אשדודים עשויים לקבל את תיק תחום הנוער ואת האחריות על מרכז כיוונים של הצעירים. יניב קקון יקבל תואר של משנה לראש העיר. ייתכן שיקבלו ם את תיק השכונות .

בנוגע לסיעת קול הלב בראשות מאיר בן חמו ומשה בוטרשווילי וסיעתה של הלן גלבר בשלב זה הם באופוזיציה.

סה"כ בשלב זה: קואליציה עם 24 מנדטים. אופוזיציה: 5.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן