כך ניראה זלזול עירוני בדיירים מרחוב המעפילים 42 באשדוד שחשים בחוסר אונים מוחלט

דיירי בנייני רחוב המעפילים בעיר אשדוד, סובלים רבות מבעיות תחזוקה באזור וכעת בעיה נוספת, הדיירים סובלים כבר למעלה מחודש מנזילה בצינור המים של הבניין, ועדיין לא קיבלו את הטיפול הראוי לכך מעיריית אשדוד

צילום: מיכל
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

דיירת מהבניין מספרת שבאותו הרגע שבה נחשפו לבעיה בתאריך 4.5.24 הם פתחו קריאה בעיריית אשדוד אך לא קרה דבר. דיירי הבניין המשיכו להתקשר אליהם ולפתוח קריאות נוספות עד שקיבלו מענה ובו נאמר להם שצפי הטיפול יהיה ב1.6.24, כלומר כמעט חודש של המתנה לטיפול ראוי.

לבסוף העירייה שעובדת עם קבלן חיצוני שלחה שני אינסטלטורים שיטפלו בבעיה, אך הם החליפו את הצינורות הקיימים בצינורות חלודות וישנות והבעיה לא נפתרה במלואה והנזילה לא הופסקה עבור חלק מהדיירים. הם סבלו בעקבות כך מפיצוץ מים בצנרת ובאותו היום לא הייתה להם אספקת מים לבניין למשך 7 שעות, אספקת המים חזרה אך אותם הדיירים סובלים מהנזילה עד היום. 

כמו כן, הדיירים דיברו עם העירייה על נושא חשבון המים בעקבות המצב הקיים ונאמר להם שהם יצטרכו לפנות לחברת יובלים ולאחר מכן שוב לעירייה ואז יבוצע קיזוז בחשבון המים ובכל זאת לאחר זמן המתנה של מעל חודש ימים וטיפול לקוי הדיירים מביעים חשש על כך שאינם יודעים כמה זמן ייקח לתהליך מול יובלים והעירייה ותוהים לעצמם האם הם באמת ידאגו לקזז את התשלום באופן הראוי וההוגן . "חלק מהדיירים חיים פה בשכירות ויש כאלה שמתקיימים מביטוח לאומי ויהיה חייב למצוא את הפתרון הראוי". כרגע דיירי הבניין ממשיכים לסבול וממתינים לתיקון ראוי מטעם העירייה או מנהלת האזור.

תגובת העירייה: הפנייה בנושא פיצוץ מים ברח' המעפילים 42, נפתחה במוקד רק ביום ו'  31/05/2024, הנושא נבדק מיידית והממצאים העלו כי מדובר בפיצוץ מים בשטח פרטי ובאחריות הדיירים, בעקבות כך נשלח פקח ונרשמה התראה לתיקון הפיצוץ. רק משלא תיקנו הדיירים את הפיצוץ, נשלח קבלן ע"י המוקד העירוני לטפל בתקלה ולחייב את הדיירים. כאשר הקבלן הגיע למקום, פנו אליו הדיירים וטענו שיש בבניין חולה ושלא יסגור מים ללא תאום. על כן, הקבלן ביצע טיפול זמני לעצירת החלק הארי של הנזילה ותואמה מול הדיירים סגירת מים למחרת בשעה 12:00 ואכן המפגע טופל סופית ביום ה'.

מיובלים אשדוד נמסר בתגובה:"יובלים אשדוד בצעו את החלפה – על אף שהדבר אינו באחריות התאגיד, וזאת מתוך אחריות לתושבים לאספקת מים לפני החג. "

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן