כוננות שיא באשדוד: החלטות נוספות בעירייה

היחידות העירוניות ובכללם מרכז השליטה והבקרה העירוני הועבר למצב כוננות הגבוהה ביותר להפעלה מיידית. תושבים נקראים להתנדב ולסייע בשמירה על המרחב הציבורי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הפיגועים בשבוע האחרון שבהם נרצחו 11 בני אדם בבאר שבע, חדרה ובני ברק, מחייבים את כלל המערכות העירוניות באשדוד כמו ברחבי מדינת ישראל, לנקוט בכל הפעולות הנדרשות, בשת״פ מלא עם תחנת המשטרה, להגביר את הביטחון בעיר ואת תחושת הביטחון של התושבים.
״מוקד רואה״ הפועל במוקד העירוני, על 750 מצלמותיו, יתרכז כולו במשימות הביטחון בלבד, והתצפיתנים קיבלו הוראה לדווח על כל אדם חשוד. וזאת, כצעד משלים למחסומי המשטרה בכניסות והיציאות של העיר.

ראש העיר: "הדגש הוא על פעילויות מניעה בכניסה של זרים לעיר והשהות שלהם באתרי בניה ומפעלים, לצד הגברת הנוכחות והנראות של אנשי משטרה וביטחון, במרכזי קניות ובילוי ומוסדות חינוך למניעה של פעולות טרור ותגובה מיידית ונחושה לפי הצורך״

ד"ר יחיאל לסרי נפגש הבוקר (יום ד') עם מפקד תחנת המשטרה באשדוד סנ״צ אילן שושן ועם קב"ט העיר אריה איטח, לדיון המשך להגברת הצעדים להגברת הביטחון נוכח ההסלמה.
על פי ההחלטות שהתקבלו בישיבה, יגויסו מאבטחים, ויוצבו שני מאבטחים ליד כל מוסד חינוכי שנמצא ליד אתר בניה. הקבלנים יחויבו להעביר בכל יום דיווח על העסקת בני מיעוטים, והצבת מאבטח מטעמם בכל אתר בניה. כל עובדי התפעול והביטחון העירוני בתיגבור של מתנדבים יופיעו מהיום בפומבי עם אפודים.
לסרי הורה כבר בשבוע שעבר על הגברת הסיורים בעיר, ואתמול אף ביטל את קיומו של השוק העירוני לאחר הפיגוע בבני ברק ונוכח יום האדמה. "נגביר נראות ברחוב באמצעות שוטרים, עובדי עירייה ומתנדבים. מדובר במאמץ לאומי המשותף לכולנו", אמר ראש העיר, "המשטרה תתגבר את כל יחידותיה, וכל הפעילות תתבצע בתיאום ובשיתוף גורמי העירייה במוקד אחוד שנפעיל במרכז השליטה והבקרה העירוני".
*תגבור בנוכחות במרחב הציבורי *
בנוסף – בשטח יפעלו מחלקת המתנדבים, מנהלות רובע, פיקוח עירוני, פיקוח על החנייה, פיקוח על הבנייה, איכות הסביבה, סיירת הורים, שיטור, עירוני והביטחון העירוני לצד משטרת אשדוד.
הכוחות יפעלו בנראות מקסימלית במקומות הומי אדם, כולל סמוך לבתי ספר וגני ילדים, ויצוידו באפודים ובאמצעי בולטות נוספים.
הקב"ט אריה איטח ציין כי מדובר בצעדים המתכללים את כל הגורמים בעיר כדי ליצור מעטפת ביטחון ולאפשר שגרת חיים באשדוד: "אנו פועלים בצורה מיטבית כדי למנוע אירועי פח"ע ולהתריע על כל חשד להיתכנות לאחד כזה. המתנדבים הם מכפילי כוח לכל יחידות העירייה והמשטרה. אנו קוראים לכל תושב שמבחין במשהו חשוד לפנות ישירות למוקד ולמסור פרטים מדויקים".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן