כוננות סערה בעיריית אשדוד

העירייה הכריזה היום על רמת כוננות 2 ל-24 השעות הקרובות ותתגבר את הצוותים בהתאם להתפתחויות. החל מהיום ועד מחר בערב צפוי לרדת גשם וחזית קרה במיוחד. העירייה מתגברת כוחות. בשלישי הפוגה קלה עד רביעי שיהיה סוער מאוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הגשם רציף באופן רצוף כבר מספר שעות אך לא נרשמו אירועים חריגים בעיר. צוותי העירייה מסיירים ברחבי אשדוד במטרה לבדוק רציפות זרימה של המים לקולטנים, בעיקר באיזורים הרגישים.

בין השעות 01:00-02:00 מסתמן פיק משמעותי של גשם ובמוקד העירוני עוקבים כל העת אחר ההתפתחויות.

עיריית אשדוד, נערכת לשני מופעי גשם ולמזג אוויר קר במיוחד שישרור במהלך השבוע. כך עולה מהערכת מצב עירונית שהובילה להכרזה על רמת כוננות 2, נוכח צפי לרוחות של 40-60 קמ"ש וגשם שיחל לרדת היום (יום א') החל מ-14:00 בצהריים עם הפוגות עד לפיק משמעותי בין 01:00 ל-02:00 בלילה.

כפועל יוצא מכך, פרוסים כבר צוותי בשטח שסורקים את הקולטנים ברחבי העיר ונערכים לניקוז ופתיחת סבכות. צוותי הביטחון העריוני שנמנעים על השליטה פיקוח וניהול בזמן אמת של הצירים המרכזיים והמקומות הרגישים , יתוגברו בשש ניידות נוספות ובמנהלות הרובע ומחלקות הפיקוח והחנייה בכוננות, יחד עם 2 צוותי ניקיון.

במטה החורף העירוני ציינו: "התחלנו בסיורי קולטנים ומפגעים בשל הרוחות העזות. קוראים לתושבים לתת דגש על חפצים מעופפים וכאלה העתידים להתעופף, במיוחד באזורי בניינים שבהם צפוי צינור של רוח".

על פי התחזית, בשכבות העליונות מגיע אפיק פלורי והייחוד שלו מביא אוויר קר שיגיע לשיא ביום רביעי – שלג בצפון. באשדוד, נכון לעכשיו, צפויה להיכנס חזית שנמצאת מעל הים וגשם רציף שכאמור יגיע לשיאו בסביבות 01:00 בלילה.

לקראת רביעי, שיא הסערה, תתקיים הערכת מצב נוספת.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן