כוכב "השוטרים" 'מאור עזרא' מאשדוד:"הלוואי שאשאר איש פשוט"

אתמול הוקרן הפרק האחרון, פרק הסיום של הסדרה המצליחה "השוטרים" בערוץ 12 , תכנית שזכתה לביקורות טובות. הסדרה, על עבריין אכזרי אלים מנהריה שמנהל מלחמה עקובה מדם עם שוטרים מהתחנה המקומית. כוכב הסדרה מאשדוד שלומי יפרח שמגלם את העבריין הכבד מסכם את המסע המופלא שלו ומביט קדימה לתפקיד הבא

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

את מאור עזרא העבריין הכבד מגלם הכוכב מאשדוד, שלומי יפרח מאשדוד, שגדל ברחוב רמב"ם באשדוד, והתגלה כשחקן מבריק, למרות שמדובר בסרט ראשון לו. גם הוא זכה לביקורות טובות וכעת עם סיום הסדרה הוא ממשיך לעבוד בתנובה בקראית מלאכי ולחלום על קריירה קולונועית. "אבל עד הפעם הבאה שתהיה בעזרת ה׳ אני רוצה להודות לכל מי שעמל והיה מאחורי" הוא אומר בפייסבוק בפוסט פרידה. "בראש ובראשונה לבורא עולם האחד והיחיד! שבלעדיו כלום לא היה קורה כאן, לצלם סדרה בתקופת קורונה זה סיעתה דשמעיה גדולה מאוד והוא היה איתי לאורך כל הדרך! תודה בורא עולם, כאן עבדך הנאמן לעולמים".

שלומי לא שוכח את ארוסתו :"לאישה המדהימה שלי! שתמכה ותומכת, שעוזרת ושמכילה את כל התקופה המטורפת הזאתת שהלוואי ולעולם לא תיגמר! תודה שאת שלי ותודה על זה שאת תהיי אישתי בעוד שלושה חודשים".

מציע לחברתו טליה נישואין

וגם לדנה הסוכנת שלו: "שייתה שם בתחילת הדרך, שלקחה אותי חסר ניסיון וכיוונה לאודישן ולסדרה הזאת, דנה תודה על כל התמיכה והעזרה וההקשבה, למלהקת האגדית רותי בלום, תודה לך על זה שאת כזאת מדהימה והלוואי ונעבוד עוד הרבה ביחד. תודה ליוצרים הגאוניים של הסדרה הזאת רותם ויובל, תודה על כל מה שלמדתי ממכם ועוד ממשיך ללמוד, תודה שהפכתם להיות חלק בלתי נפרד מהחיים ומאחל לעצמי לקחת עוד חלקים ביצירות הנפלאות שלכם. תודה לצלם המדהים שלנו גיורא, אתם לא מבינים איזה עין יש לבן אדם! הוא פשוט מטורף, המפיק ערן קוצקי, קוצק אתה לא חבר אתה כמו אח! אוהב אותך על מלא אתה אדם מיוחד וכיף לי שהכרתי אותך , לכל המלבישות הנהדרות שהיו על הסט תודה לכם על אאוטפיט שכזה
המאפרות, אנשי הפרופס הגאוניים, התאורנים, הסאונדמנים ולכל אחד ואחד (אם שכחתי) תודה שהייתם שם איתי בתקופה הזאת. תודה לכלללל הקאסטטטטטט המטורףףףף הזה שהיה שם, צחי הלוי, דני שטג, מאור שוויצר, שני כהן, דניאל גד, דור הדדי נמרוד הוכנברג, בן בר! תודה שהפכתם להיות חלק מהחיים שלי! אתם מקסימים כולכם מקצוענים אחד וכמובן תודה רבה לגוף השידור קשת! שהבאתם לעולם את היצירה המדהימה הזאת, תודה שאתה פה ללוות ולהקשיב".

יפרח לסיום מבקש להודות למעריציו:"ולהמשיך לקרוא, להגיב, לשתף, לחלוק, לאהוב, לייעץ, לספר, לשמוע, הסדרה נגמרה ועד הפעם הבאה אני מבטיח שאנסה בכל כוחי לתחזק ולהעלות תוכן שלא ישעמם לכם.
אין ספק שקיבלתי מתנה מטורפת, אין ספק שיש פה דיסוננס מטורף שאני כותב את הפוסט הזה בין מיכליות החלב והאבקות, הלוואי ולעולם אשאר ככה פשוט, לא רוצה להרים את הראש למעלה וזאת תפילה שאני נושא כל בוקר לה׳ יתברך"

גם הסוכנת שלו נפרדה ממנו בדברי פרידה מרגשים: "מאחורי כל שחקן מוצלח מוכשר ונשמה טהורה שכמוהו שלומי יפרח עומדת אני, סוכנת גאה, מבסוטה על הדרך היפה שהוא עשה, על החשיפה שדרכה הכרתם את שלומי, שלמרות כל ההד הענק והחושפני, נשאר הצנוע באדם וקסום, איך אפשר שלא להתאהב בך? שלומי.
הנצחון הוא הדרך שעברנו. תודה לך שלומי,על ההקשבה, על ההבנה שההצלחה היא משותפת ושאנחנו צוות יחדיו.ותודה לאישה שלצידך ומי שגם עבדה איתי מאחורי הקלעים וגרמה לדברים לזוז ולהניע ענייניים
הלא היא טליה דנינו"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן