נוסטלגיה באשדוד: כוכבי שנות ה-80 יככבו בהצגה שתעלה באשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

 חובבי תוכנית הטלוויזיה האהודה ״שנות ה-80״ יכולים לפגוש בקרוב שניים מהשחקנים של הסדרה אריק משעלי וסיוון אטנר. השניים מככבים בהצגה חדשה ״הספר מת מצחוק״ שתעלה לראשונה ב-1.8.21 באשדוד. אטנר המגלמת את פרידה בסדרה הטלוויזיונית היא אשדודית‫. את הקריירה שלה היא החלה בגיל 16 בתיאטרון קהילתי במתנ״ס ׳נווה יהונתן׳ בעיר. לאחר הצבא היא למדה 3 שנים משחק ב׳בית צבי׳ ומשם היא החלה לשחק בסדרה ״שנות ה-80״ ביחד עם משעל‫י. ״אנחנו קולגות וכבר כמו משפחה״ היא אומרת וממליצה לתושבי העיר להגיע להצגה שלהם. ועל ההרגשה להופיע פה באשדוד היא אומרת‫: ״כיף לחזור להופיע אחרי שנה שהכל היה סגור ויש את הצימאון שלנו לחזור לבמות ולשמח אנשים‫, וקל וחומר שההצגה הראשונה היא כאן בבית באשדוד״‫.  פריחה קנתה כבר כרטיס להצגה ומה איתכם‫?

נמל אשדוד קיים אירוע הוקרה לעובדיו הותיקים אשר מועסקים בנמל למעלה מ-15 שנה. האירוע נערך במעמד מנכ"ל נמל אשדוד, שיקו ז'אנה, אשר בירך את העובדים לרגל ציון דרך משמעותי זה: "אני מבקש להודות לכל אחד ואחת מכם על עשייה ברוכה ותרומה משמעותית למען פעילותו הרציפה של נמל אשדוד. נמל אשדוד אינו מקום עבודה שגרתי, כמי שמהווים נכס אסטרטגי וחיוני למשק הישראלי, מוטלת עלינו אחריות כבדה לדאוג לתפקוד תקין ורציף וכל זה לא יכול להתקיים אלמלא ההון האנושי האיכותי והמנוסה שיש לנו. לכולכם אחריות ויכולת להביא את נמל אשדוד להישגים חדשים ולהצלחה בהתמודדות עם האתגרים שמציבה לנו המציאות העסקית החדשה."

פריחה רוצה להכיר לכם  את תומר בן חמו, תושב אשדוד המשמש כמנכ״ל ׳אירופלקס׳, שפתחה השבוע 4 סניפים חדשים ברחבי הארץ. תומר הוא הנכד לסב וסבתא שהקימו את רשת ׳הולנדיה׳ ו׳אירופלקס׳ בישראל ומאז הקמתה הפכה אירופלקס לאחת השחקניות המובילות בשוק. לאחרונה חגגה הרשת 17 שנה ויצאה הקמפיין חדש בהובלתם של הפרזנטורים, בני הזוג מלי לוי ושמעון גרשון. פריחה מפרגנת.

פריחה שמעה שהשבוע הוזמנו ללשכתו של ראש עיריית אשדוד ד״ר יחיאל לסרי ארבעה נציגים שישתתפו באולימפיאדה הקרובה בטוקיו. מדובר ביעקב טומרקין – שחיין מכבי אשדוד, שישתתף בפעם השלישית במשחקים האולימפיים ונבחר לשאת את דגל ישראל בראש מצעד המדינות בטקס הפתיחה, ודניס לוקטוב – שחיין מכבי אשדוד, ישתתף בפעם הראשונה באולימפיאדה וכן, יאנה קרמנקו וקארין וקסמן – מתעמלות אומנותית, חברות בנבחרת ישראל, ישתתפו לראשונה באולימפיאדה.

ד״ר לסרי: ״אני מאחל להם הצלחה רבה, הצלחתם היא הצלחתנו. אני בטוח שיגיעו להישגים מרשימים וישימו את אשדוד ומדינת ישראל שוב על המפה״. ברכות גם למאמני הספורטאים, תושבי העיר, שהישג זה גם שלהם: ולדימיר סופר, מאמנם של יעקב ודניס  ואירנה טפלוב, לנה ומריה ויינבלט ומאמנת נבחרת ההתעמלות האומנותית אירה ויגדורצ'יק. פריחה מפרגנת.

 מפגש מחזור מרגש נערך ביום שלישי השבוע‫, במסעדת קפה ׳גן סיפור׳ באשדוד ים. מפגש מחזור 1976 של בית הספר עוזיאל. המפגש התקיים ביוזמת בוגרת המחזור זהבה כפרי‫, שפנתה לגאולה סויסה- מלכה  שהפיקה אירוע מרשים בהתנדבות. גאולה בעלת ניסיון של שנים רבות בארגון מפגשי תלמידים.

לאירוע הגיעו המחנכות אסתר אידן ואתי גולדנברג, אחותה של האומנית האשדודית ורדה גולדנברג והמורים המקצועיים כרמלה כרמל ויצחק אדרי. בנוסף הגיעו כ- 25 בוגרי המחזור‫. רבים מהם לא נפגשו 45 שנה. ההתרגשות הייתה רבה, הבוגרים העלו זיכרונות מימי הלימודים, סיפרו האחד לרעהו מה עבר עליהם כל השנים, שלפו תמונות של הילדים והנכדים והבטיחו שהפגישה הבאה לא תיקח כל כך הרבה שנים‫…

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן