כדוריד: הפועל אשדוד מכוונת גבוה

הפועל אשדוד בכדוריד ממשיכה בהכנות לעונה הבאה שתצא לדרך בתחילת אוקטובר. שני זרים סרבים חתמו בקבוצה, בנוסף לעמית סטלמן, שחקן נבחרת ישראל

צילום: איגוד הכדוריד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הפועל אשדוד, מחזיקת גביע המדינה בכדוריד, עוברת מתיחת פנים בימים אלה ומשנה את הסגל באופן נרחב. אחרי החלפתו של אולג בוטנקו במאמן הסרבי אנדראה ווקייביץ' ועזיבתם של הזרים הבכירים השוער טומיסלאב סטויקוביץ' והמקשר גאבור לנגהאנס, שהובילו אותה לזכייה בתארים ההיסטוריים בשנים האחרונות (אליפות וגביע המדינה), בקבוצה מעלים מהלך משמעותי בהרכב הפאזל לעונה הבאה בליגת ווינר שתצא לדרך ב-1 באוקטובר.

אשדוד החתימה שני שוערים, ביניהם השוער הסרבי איגור ארסיץ' (ששיחק בליגה הסרבית, ובקבוצות אולימפיאקוס וא.א.ק אתונה מיוון), ועוז יצחק, שוער נבחרת העתודה היוצאת מעירוני רחובות (השניים מחליפים כאמור את סטויקוביץ' ואת מילוש רגיצ'יץ'). אשדוד גם השלימה את הקו האחורי כשהחתימה את המקשר אלכסנדר בביץ', ששיחק בעבר בכוכב האדום בלגרד, במטאלופלסטיקה ובוויוודינה מסרביה, זאת לאחר צירופו של מקשר נבחרת מונטנגרו ריסטו ווייצ'יץ'.

ההחתמה הכי מרתקת הייתה בגזרה הישראלית. מדובר בעמית סטלמן, שחקן הפינה של נבחרת ישראל ולשעבר במכבי ראשל"צ, הצטרף באופן רשמי להפועל אשדוד השבוע, לאחר שסיים שנה שבה היה בהסגר. סטלמן היה שותף להישגים של מכבי ראשל"צ בשנים האחרונות, והיה שחקן מפתח בקבוצה. סטלמן ישתף פעולה בפינה עם לו אקסברוד המוכשר, שחקן שגדל בהפועל אשדוד וצופים לו עתיד מזהיר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן