כדוריד: הדחה כואבת להפועל אשדוד

הפועל אשדוד נחלה הפסד כפול להפועל ראשל"צ והפסידה בסדרה 2:1 במסגרת חצי גמר פלייאוף ליגת 'ווינר' בכדוריד. אולג בוטנקו: "זה יכול היה ללכת לפה או לשם"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת הפועל אשדוד בכדוריד, שרק לפני כשבועיים זכתה בגביע המדינה הראשון בתולדותיה, תאלץ להסתפק בו, לאחר שהפסידה השבוע באולם נחלה בראשל"צ, להפועל ראשון לציון, אחרי דרמה גדולה, בתוצאה 29:30. אשדוד שמטה יתרון של 1-0 בסדרה, לאחר שהפסידה ביום שישי שעבר בבית, בתוצאה 32:28.

כל הדרמה התנקזה ליום שני השבוע, כאשר במצב של 1:1 בסדרה, הפועל אשדוד הגיעה למשחק החוץ מול הפ' ראשל"צ בידיעה שמדובר משחק של להיות או לחדול. הפתיחה הייתה של המקומיים שעלו ליתרון מבטיח של 5-1 בפתיחה. גאבור לנגהאנס ושחר לוין מהפועל אשדוד כבשו שערים יפים והחזירו אותה לפיגור מינימלי של 17:18. אולם ראשל"צ המשיכה להיות דומיננטית ועלתה ליתרון 20:22. אשדוד לא ויתרה והשיגה שוויון והדרמה המשיכה עד לשניות הסיום. איתי סוויסה מאשדוד צימק ל-29:30, 44 שניות לסיום, אך זה לא הספיק וחלום הדאבל של הפועל אשדוד נגוז. יחד עם החלום גם העונה הסתיימה לה, אך הפועל אשדוד יכולה להיות מרוצה וגאה בעצמה, על כך שהיא ממשיכה להביא כבוד לעיר, לפתח שחקנים צעירים ולשלבם בבוגרים.

המאמן בוטנקו: ״מאוכזבים״

המאמן אולג בוטנקו היה מאוכזב, אך גאה בשחקניו ואמר בסיום: "העונה המטורפת הזו סוף סוף הסתיימה, אבל לא כמו שציפינו. הכוונות שלנו היו להמשיך. הפסדנו היום וסיימנו עונה מאוכזבים. זה היה משחק מטורף עם הפתיחה שהייתה מאוד גרועה מבחינתנו. חזרנו למשחק, לא חושב שיש עוד קבוצות שמסוגלות לעשות מה שעשינו, ובסוף היה עניין של קצת מזל ועייפות, וזה יכול היה ללכת לפה או לשם. עידן מימון (מאמן הפועל ראשל"צ) אמר לי בסיום, שאנחנו צריכים תרופות נכונות בעבודה שלנו."

בוטנקו התייחס גם לעתידו: "מחר אתעורר ואתחיל לחשוב. נדבר קודם כל עם אשדוד, צריך לכבד את מקום העבודה והאנשים. אם זה יסתדר ויהיה רצון לשני הצדדים אמשיך, ואם לא אחפש מקום אחר. אני יכול להיות גאה ב-4 השנים, המועדון אמור להיות גאה. כל שנה שהייתי המועדון זכה במשהו שלא היה לו עד אז. זה עבודה של כולם, שחקנים, מנהלים, 4 שנים מאוד טובות ומוצלחות."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן