כבשו את ירושלים

מ.ס אשדוד ממשיכה להרשים בדרך לעונה הכי טובה בתולדותיה: הקבוצה סיימה את הסיבוב השני בסטייל, עם ניצחון בתוצאה 0-2 על בית"ר ירושלים, אותה גם הדיחה מגביע המדינה ותפגוש ברבע הגמר את מכבי ת"א. רן בן שמעון: "נהנים מהרגע"

צילום: טל אקוקה, דוברות מ.ס אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הקבוצה שאוחדה לה בשנת 1999 נמצאת אולי בעונה הכי טובה שלה בהיסטוריה. אחרי עוד שבוע מוצלח, במ.ס אשדוד מתמוגגים מהתוצאות המדהימות שעשתה הקבוצה העונה. במוצ"ש האחרון היא אירחה את בית"ר ירושלים, כאשר שלושה ימים קודם הן נפגשו באצטדיון ׳טדי׳, במסגרת שלב שמינית גמר גביע המדינה. אשדוד גילתה הרבה אופי במשחק הגביע והצליחה להבקיע את שער הניצחון עמוק בתוך הארכה, מרגלי שלומי אזולאי. הניצחון שלח את מ.ס לשלב רבע הגמר, בו הוגרלה למשחק ביתי מול האלופה, מכבי ת"א, במשחק שיתקיים בתאריך ה-24/4/21.

אשדוד המשיכה לגלות את האופי המיוחד שלה גם במפגש הליגה, בו פגשה את בית"ר כבויה, מפוזרת ושבורה. לא בכדי, הצוות המקצועי שלה התפטר לאחר משחק הליגה בין שתי הקבוצות, במסגרת המחזור ה-26, שחתם את העונה הסדירה. בדקה ה-14 החלוץ דין דויד, שנמצא בעונה נהדרת, מסר כדור עומק חכם לעבר רמזי ספורי, שבעט ברגל שמאל, כדור שפגע במגן בית"ר שי קוסטנטין, חדר לרשת וקבע 1-0 לאשדוד. שער בכורה לספורי, שהגיע לאשדוד במסגרת עסקת העברתו של שגיב יחזקאל להפועל ב"ש. כעבור רבע שעה, אותו דין דויד, פרץ בצורה סוחפת באגף ימין, מסר פס רוחב מדויק לעבר שלומי אזולאי, שעצר את הכדור ושלח טיל לרשת הגבוהה, כדי לקבוע 0-2 לאשדוד. החבורה של רן בן שמעון המשיכה לשחק בביטחון והגיעו להזדמנויות נוספות, אולם התוצאה נשמרה עד לסיום.

מ.ס אספה שלוש נקודות, ספרה ניצחון מספר 12 העונה, שהתווספו להעפלת השלב בגביע. בעקבות זאת, גרפה השבוע מחמאות מכל עבר. בתום העונה הסדירה אשדוד ממוקמת במקום השלישי, עם 46 נקודות ויהיה מעניין לעקוב עד לאן החבורה השמחה של רן בן שמעון יכולה להגיע. שתי מטרות ברורות יש לה כעת והן שמירה על המקום השלישי, מה שיקנה כרטיס למוקדמות הליגה האירופית ויהיה הישג אדיר. הישג עוד יותר גדול, יהיה להביא את גביע המדינה לאשדוד, דבר שיגרום לרעידת אדמה ספורטיבית בעיר.

רב"ש היה בשחקנים במוצ"ש ואמר בסיום משחק הניצחון על בית"ר ירושלים: "שלושה ימים אחרי ניצחון גדול בטדי, לחזור ולהיות מוכנים לאתגר מחדש, מראה על תהליך גדול שהמועדון הזה עובר. כל הכבוד לשחקנים ולצוות שלי שהצליח להרים אותם גם פיזית וגם מנטלית. אין ספק שאנחנו מאוד נהנים מהרגע. נגיע לפלייאוף מוכנים, לאתגר הגדול שלנו".

שלומי אזולאי הוסיף: "שמחים מאוד על הניצחון. זה חשוב להמשך הדרך. רוצים לשמור על המקום השלישי. לא קל לשחק נגד אותה קבוצה פעמיים באותו שבוע וגם עוד אחרי 120 דקות. אני שמח שעשינו את זה בצורה טובה. אנחנו קבוצה של גברים. נהנים כל רגע אחד מהשני. מקווה שנמשיך את התהליך הזה גם בפלייאוף העליון ומעבר לזה, גם שנשחק כדורגל שמח".

ההצגה הכי טובה בליגה

הכל מתחבר העונה למ.ס אשדוד והצוות המקצועי נהנה מהדרך ומההתפתחות של השחקנים. קשה לבחור שחקן מצטיין לשני הסיבובים הראשונים, מכיוון שיש לתבשיל הזה טבחים רבים. אפשר לציין את הקשר המופלא שלומי אזולאי שהתאושש מפתיחת עונה צולעת וחזר לעצמו עם 6 בישולים, 4 שערים, הרבה שמחה ומנהיגות. אי אפשר להתעלם גם מהעונה הנהדרת שעושה החלוץ דין דויד. דויד כבש העונה 8 שערים, חלקם מכריעים שהעניקו נקודות יקרות ובנוסף, שיפר החלוץ בן ה-25 את יכולת המסירה שלו, כפי שניתן היה לראות בשבת האחרונה כשבישל פעמיים.

אפשר לתת את התואר לשגיב יחזקאל, שסיפק העונה רגעי קסם רבים, טרם המעבר לבאר שבע.

מטבע הדברים החלק הקדמי יותר נוצץ, אך בבואנו לנתח את ההצלחה הכבירה של מ.ס העונה, עלינו להתמקד בחוליה האחורית ובעיקר בבלם הסרבי בן ה-25 ננאד סבטקוביץ', שהגיע בתחילת העונה, פתח בהרכב 23 פעמים, כבש שני שערים ובעיקר ייצב את ההגנה. הסרבי השתלב בצורה מעוררת השתאות באשדוד ויחד עם אוואני, שנמצא פה עונה שנייה, הם מרכיבים את אחד מהקווים האחוריים הטובים בליגה.

נוכל להמשיך להחמיא לשחקני הסגל על ההתקדמות שביצעו העונה. כמו למגן הצעיר מונטריי קימהאני, שנבחר השבוע ל-11 השחקנים האפריקאיים הצעירים המבטיחים, לקשר מוחמד כנעאן נמצא במגמת עלייה מתמדת ועל כן זכה השבוע לציון דרך, כשלראשונה בקריירה קיבל זימון לנבחרת הבוגרת למשחקי מוקדמות גביע העולם. לשוער יואב ג'ראפי שחזר העונה לשער של מ.ס, שמר על רשת נקייה 9 פעמים וחזר להיות השוער שכולנו מכירים וזוכרים.

על התזמורת הזאת מנצחים הבעלים הבלתי רשמי, ג'קי בן זקן והמאמן רן בן שמעון, שנראים כמי שמובילים את הקבוצה לימים הטובים שלה בהיסטוריה. אי אפשר שלא להחמיא לשניים, שספגו ביקורות רבות לאורך השנים האחרונות על התנהלותם. אולם, מה שג'קי ורן עושים העונה, יזכר לעוד שנים רבות בדברי הימים של הכדורגל האשדודי. עכשיו צריך רק להחזיר את הקהל למגרשים, כי מ.ס היא אחת ההצגות הכי טובות בליגה העונה וחבל שהקהל האשדודי יפספס.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן