כבוד: תלמיד מאשדוד העפיל לחידון התנ"ך העולמי

כבוד ליהונתן אטדגי – כיתה י"ב, מקיף ז' אשדוד שהעפיל לחידון התנ"ך העולמי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ואלה הזוכים שנבחרו לייצג את ישראל בחידון התנ"ך העולמי תש"ף

מקום ראשון ממלכתי: יהונתן אטדגי – כיתה י"ב, מקיף ז' אשדוד . מקום שני ממלכתי: דנית גולדינפלד – כיתה י"ב, הגימנסיה הריאלית ראשל"צ מקום ראשון ממלכתי דתי: משה גלידאי – כיתה י"א, ישיבת מקור חיים, כפר עציון
מקום שני ממלכתי דתי: רות כהן – כיתה י"א, אולפנת בהר"ן, גדרה

🔹 במסגרת המאבק בווירוס הקורונה ובשל הוראות משרד הבריאות – החידון נערך השנה שלא בנוכחות קהל ומספר המתמודדים בו צומצם מ- 16 ל- 8 בלבד

שר החינוך, רפי פרץ: ״התנ"ך הוא התשתית של מורשת ישראל לדורותיו. הוא נטוע בעבר של ראשית האנושות וראשית האומה, מחובר אל ההווה וצופה אל פני העתיד. התנ"ך הוא היצירה החשובה ביותר לעם היהודי, הוא הקנה לעולם ערכים אנושיים, ערכי אחווה אנושית, צדק, משפט אמת וחסד.
התנ"ך עוסק בעברו של עם ישראל ובייעודו. קירוב בני הנוער לתנ"ך, פסוקיו, רזיו ופרקיו הוא נדבך חשוב לחיזוק השורשים בארץ וחיבור למקורות.
זוכים יקרים, מעבר לזכייה בחידון היוקרתי זכיתם לדעת ולינוק את הידע מהתנ״ך המופלא שלנו, זכיתם לחוש את האור המיוחד שהוא משרה על העולם גם בימים קשים אלו.
אני סמוך ובטוח כי תייצגו את מדינת ישראל בכבוד רב בחידון התנ״ך העולמי ומעבר לכך, אין לי ספק שהכלים אותם רכשתם בזכות הבנתכם את רזי המורשת שלנו תוביל אתכם הכי רחוק שאפשר.
ברכת ה׳ עליכם, עלו והצליחו!״

שמואל אבואב, מנכ"ל משרד החינוך: "מערכת החינוך מתמודדת בימים אלה עם אתגרים חסרי תקדים, ומבצעת התאמות רבות כדי לשמר את שגרת הלמידה ואת שגרת אירועי הדגל החינוכיים, שמלווים אותנו לאורך השנה. חידון התנ"ך הארצי הוא אירוע שיא משמעותי, שמתקיים לאחר שנה שלמה של למידה ייחודית, והתמודדות ברמה המחוזית, ואנו בהכנות אינטנסיביות לקראת קיום חידון התנ"ך העולמי, שיתקיים ביום העצמאות, במודל חדש ומותאם – מודל שיאפשר התמודדות של בני נוער מכל קצוות תבל, ממעל 70 מדינות. בהצלחה לכל המתמודדים".

8 מתמודדים בחידון התנ"ך הארצי התמודדו היום, ג', על ארבעת המקומות לחידון התנ"ך העולמי. החידון התקיים בהיכל התרבות תרבותא אורנית.

בשל ההיערכות הנוגעת למניעת התפשטות וירוס הקורונה והוראות משרד הבריאות נערך החידון ללא נוכחות קהל ובמעמד שמונה מתמודדים בלבד במקום 16 שעולים בכל שנה.

המועמדים שהעפילו לשלב הגמר הארצי נבחרו לייצג את מחוזותיהם לאחר שקיבלו את הציונים הגבוהים ביותר בחידונים המחוזיים. מהחידון עלו ארבעה זוכים, 2 בחינוך הממלכתי ו-2 בחינוך הממ"ד, לייצג את ישראל בשלבים המקדימים לקראת חידון התנ"ך העולמי ביום העצמאות.

בין השופטים ידידיה מיוחס, חתן התנ"ך הבינלאומי למבוגרים, ד"ר שמריהו הלל ואליעזר הלל מרשות העתיקות. את החידון ינחה אבשלום קור.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן