כבוד : "תזמורת האופרה הקאמרית" מאשדוד במופע תמיכה בישראל

התזמורת, בניצוחו של טיראן ניקוגוסיאן, הופיעה השבוע במופע "אבבא סימפוניק", על במה אחת, בשיתוף פעולה ייחודי ומרהיב עם להקת "אבבורן",(להקת המחווה ללהקת "אבבא" ובעלת רישיון לביצוע שיריה ), שהגיעה לראשונה לישראל לשני מופעים, בת"א ובחיפה

צילום: אלכס מולגן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

רבקה יניב צפתה במופע בהיכל התרבות ע"ש צ'רלס ברונפמן, בת"א. אחרי למעלה מ-5,000 הופעות במשך 24 שנים, ביותר מ-100 ערים ברחבי העולם, הגיע להקת "אבבורן" השוודית, לראשונה לישראל, להעלות לנו את המוראל ועשתה זאת בגדול, יחד עם "תזמורת האופרה הקאמרית".

זו היתה חוויה מרוממת נפש. האולם שתפוסתו 3,030 איש היה מלא עד אפס מקום. כבר בתחילת המופע הביעו שתי זמרות הלהקה הזדהות ותמיכה בישראל ומשאלה, שהחטופות והחטופים בעזה יחזרו בהקדם לבתיהם. זה היה מופע פופ מלהיב ומקפיץ, חי ומדויק, קרוב למקור.

הלהקה הופיעה עם התלבושות האותנטיות והכוריאוגרפיה המקורית. הנגינה והשירים בוצעו בעיבודים מיוחדים ללהקה ולתזמורת. הקהל העצום יצא מגדרו. הוא שר בהתלהבות עם הזמרות בליווי מחיאות כפיים קצביות ויצר מראה מרהיב של אורות, באמצעות הדלקת פנסי הטלפונים הסלולריים, אותם הניע לפי הקצב, מצד לצד.

רבים קמו ממקומותיהם, רקדו או התנועעו בקצב מצד לד. הוא שאמרתי: זה היה מקפיץ ! לסיום המתוכנן של המופע התווסף הדרן, שארך דקות ארוכות מאוד, וגם אז סירב הקהל להיפרד. דומני שדווקא בימים העצובים האלה, כשכולנו מייחלים לניצחון, קיבלו השירים המתקתקים משמעות חדשה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן