כבוד: עוה"ד אייל אילוז מונה לתפקיד היוקרתי של יו"ר ועדת הערר לתכנון ובנייה במחוז תל אביב

עו"ד אילוז שימש כסגן היועץ המשפטי של עיריית אשדוד במשך 13 שנה. מדובר באחד המינויים הנחשבים בענף הנדל"ן. למעשה תפקיד בעל אסטנציה שיפוטית אחת מעל הועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיריית תל אביב. בהצלחה גדולה

עו"ד אילוז. נחשב לאיש מקצוע בתחומו.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בימים האחרונים חתמו שרת הפנים ושר המשפטים על מינוי של עוה"ד אייל אילוז לתפקיד היוקרתי של יו"ר ועדת הערר לתכנון ובנייה במחוז תל אביב. מדובר באחד המינויים הנחשבים בענף הנדל"ן. למעשה תפקיד היושב ראש הינו אסטנציה שיפוטית אחת מעל הועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיריית תל אביב.

עוה"ד אילוז כיהן במשך כ13 שנים במחלקה המשפטית בעיירת אשדוד, ושימש כסגן היועץ המשפטי, וכיועץ משפטי של הועדה המקומית, ונחשב איש מקצוע ממעלה הראשונה, הן כלפי הממונים עליו בעריית אשדוד, והן כלפי יזמים והציבור הרחב בעיר. בכירי העיירה לרבות גבי כנפו וסניה כצנסלון ניסו כמעט בכל דרך לנסות ולשכנע אל עוה"ד אילוז להישאר, אבל גם להם היה ברור שבכוונתו של אילוז להתקדם, והמינוי הנחשק הינו בהחלט קידום משמעותי.

התמונה מחתונתו של עוה״ד גלילי לפני 20 שנים. אילוז היה השושבין, הbest friend

אגב, גם חברו הטוב של עוה"ד אילוז, עוה"ד שרון גלילי, מונה לפני מספר שבועות ליו"ר הועדה המרחבית לתכנון ובניה מצפה אפק. ועדה שאחראית בין היתר על מרחב התכנון של כוכב יאיר, סביון ובאר יעקב, ונחשבת לאחת הועדות החשובות והחזקות בארץ.

השניים עוה"ד גלילי ואילוז, הולכים אחורה כמעט 40 שנים. בבית הספר התיכון, לאחר מכן בגיוס יחד לגולני בשנת 1991, ולאחר מכן לימודי משפטים באותו חדר בלונדון. אגב לשניהם מגיע השבוע מזל טוב, גם על המינוי וגם על יום ההולדת, אל תגלו, רגע לפני 50..

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן