כבוד לקצין האשדודי הבכיר במיל, שהכין את התכנית להגנת בסיסי צה"ל מגניבות אמל"ח

תת אלוף במיל, אשר בן לולו שגדל באשדוד המשמש מנכל חברת אשבל, חברה לניהול וייעוץ פרוייקטים אסטרטגיים הציג את התכנית שיזם למטכל להגנת בסיסי צהל מתופעת גל הגניבות. התכנית אושרה ותוקם פלוגה מיוחדת לשמירה על בסיסי צהל

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ועדה בראשותו של תא"ל במיל אשר בן לולו שגדל והתחנך באשדוד בדקה, חקרה ועסקה במשך חצי שנה לבקשת הרמטכ"ל את סוגית הגניבות מבסיסי צה"ל בעיקר בדרום ובנגס.

הוועדה בראשותו גיבשה תכנית להגנה על בסיסי צה"ל בעקבות גל גניבות גדול שמתרחש מזה שנים.

"הוועדה כללה מומחים בתחום האבטחה השיטור הסייבר והמודיעין. בסוף התהליך הצגנו בפני המטכל את התכנית שאושרה במסגרת תכנית רב שנתית" אומר בן לולו."התכנית לא רק לעצור כנופיות בגדר של הבסיס, מדובר במהלך משולב עם המשטרה להתמודד עם הפשיעה מחוץ לבסיסים"
איך זה יעבוד?
"לצבא יש את המשטרה צבאית שיש לה זרוע מודיעינית מצ"ח ויחד איתה יוקם מערך עם המשטרה וצוותי מומחים אחרים, שירכז את נושא הגנת המחנות. הגוף יורכב מאנשי מקצוע בתחום האבטחה אנשי מודיעין טכנולוגיה וסייבר. צריך שתהיה הגנה גם על הידע והמידע. לציין כי בסוף האחריות על המחנה נשאר על המג"ד, מפקד בסיס".

בן לולו גדל באשדוד אותה הוא פוקד מעת לעת, לבקר את קרובי משפחתו. בתפקידו האחרון בצבא שימש כראש מטה פיקוד צפון. כיום הוא מנכ"ל ובעלים של חברת 'אשבל' חברה המעניקה שירותי ייעוץ למיזמים אסטרטגיים. בין היתר הוא עובד עבור משרד הביטחון.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן