כבוד: לירון ביטון מאשדוד מתנדב מצטיין ארצי במד"א לכיש

מתנדב מצטיין מרחב לכיש לירון ביטון, מתנדב מצטיין ארצי מקום שני בן 32 תושב אשדוד, מתנדב במרחב לכיש משנת 2012 כחובש ונהג אמבולנס, אחראי מתנדבים בתחנת אשדוד וכונן אופנוע בעיר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מתנדב מצטיין מרחב לכיש לירון ביטון, מתנדב מצטיין ארצי מקום שני בן 32 תושב אשדוד, מתנדב במרחב לכיש משנת 2012 כחובש ונהג אמבולנס, אחראי מתנדבים בתחנת אשדוד וכונן אופנוע בעיר. משקיע שעות רבות בפיתוח התחנה ומתנדביה ומלווה אישית את המשתלמים בתחנה עד להכשרתם כנהגי אמבולנס. איש מקצוע איכותי מאוד , אכפתי לאנשי התחנה ולארגון כולו.

 
 
כמדי שנה, מגן דוד אדום מקיים את טקס המצטיינים השנתי בשיתוף ידיעות אחרונות במסגרת מבצע העובד המצטיין על שם נח מוזס ז"ל. המתנדבים ועובדים המצטיינים מקבלים אות הוקרה מיוחד ממנכ"ל הארגון, אלי בין – על פועלם ותרומתם לארגון.
 
הטקס המסורתי התקיים השנה, נוכח משבר הקורונה, במתכונת שונה – במסגרתו כל מצטיין קיבל את תעודת ההוקרה בתחנת מד"א בה הוא פועל, בנוכחות מנהלי המרחבים, בני משפחה וחברים.

 
מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אני מברך את המצטיינים היקרים שלנו, אשר הוכיחו כי מגן דוד אדום הנו ארגון מלא נתינה, ערבות הדדית וסיוע לאחר. בהיותם מצילי חיים, המצטיינים שלנו עושים מעל ומעבר על מנת ליצור ערך מוסף בעבודתם והם דוגמא ומופת לכולנו. זהו יום חגיגי עבור הארגון, בעיקר בתקופת משבר הקורונה, אשר דרכו ניתן למצוא את האור בדמות המתנדבים והעובדים המצטיינים שלנו. בשמי ובשם הארגון כולו – אני מודה להם על הנתינה הרבה, באהבה, במקצועיות ובמסירות לאורך שנים רבות, תוך הובלת ערכים של חינוך ומצוינות ובעיקר תרומה למשימה הלאומית של הצלת חיים".


 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן