כבוד: ירין גלעדי תלמיד מקיף א' באשדוד זוכה באות רמון

קהילת מקיף א' באשדוד ידועה בחתירה מתמדת למצוינות לימודית, ערכית וחברתית. השבוע, קיבלנו עוד הוכחה לכך עם זכייתו של ירין גלעדי, תלמיד כיתה י"א במסלול השוחרים של חיל האוויר במגמת אלקטרוניקה, באות רמון היוקרתי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תיכון מקיף א' באשדוד גאה להכריז כי ירין גלעדי, תלמיד כיתה י"א במסלול השוחרים של חיל האוויר במגמת אלקטרוניקה, זכה באות רמון היוקרתי לשנת הלימודים תשפ"ד. ירין הוא אחד מתוך 15 תלמידים מצטיינים מכל הארץ שנבחרו לתכנית מנהיגות ייחודית זו, המטפחת את תכונות המנהיגות שיסייעו להם בעתיד להוביל בחברה הישראלית.

אות רמון, תכנית ייחודית המאתרת 15 תלמידים מצטיינים מכל הארץ, בחר בירין מתוך 350 מועמדים. התלמידים הנבחרים זוכים להשתתף בתכנית מנהיגות שנתית מעשירה, שתסייע להם לפתח את תכונות המנהיגות הנדרשות להם בעתיד, הן בצבא והן בחברה הישראלית.

ירין, המומלץ על ידי בית הספר בשל פעילותו הבולטת בקהילת התלמידים ובמועצת התלמידים, מייצג את בית הספר במועצות התלמידים העירונית והמחוזית בשנתיים האחרונות. הוא סיים בהצלחה קורס דוברות, שימש כדובר המועצה העירונית וכדובר מחוז דרום, ומתכלל פעילויות שונות למען כלל תלמידי אשדוד.

בין פעילותו הענפה, ירין מילא את תפקיד מפיק אירועי הקיץ בעיר, יזם והוביל את פרויקט "אומנים מתגייסים לנוער" בו השתתפו למעלה מ-40 אמנים, ומתנדב בגן ילדים על הרצף האוטיסטי מידי שבוע.

ירין מקפיד על לימודיו וחותר להצלחה מיטבית, וסיים את מחצית א' כראוי לשבח בכיתתו. לצד לימודיו, הוא חובב צילום מושבע, מצלם באירועים שונים ומגוונים בעיר ומציג בתערוכות "פוטו ישראל" בתל אביב ובמרכז מונארט באשדוד.

זכייתו של ירין באות רמון מצטרפת להישגיהם של שני בוגרי בית הספר נוספים שזכו באות בעבר: דריה קולושוב ומתן פרידמן. צוות בית הספר גאה בירין על הישגיו המרשימים, ומאחל לו הצלחה רבה והמשך עשייה מבורכת, תוך שילוב מצוינות לימודית עם פעילות חברתית ענפה.

ירין מהווה מודל לחיקוי עבור תלמידי בית הספר ומדגיש את חשיבות החתירה למצוינות בכל תחומי החיים. זכייתו באות רמון היא עדות נוספת לחינוך הערכי והאיכותי שמעניק בית הספר לתלמידיו, ולרוח הקהילה המדהימה השוררת בו.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן