כבוד וגאווה: מורה וגננת מאשדוד זכו בתואר 'מורה המאה'

מורה וגננת מאשדוד נכללו ברשימת ״מורה המאה״ של החינוך הממלכתי דתי. איריס ג׳רופי רכזת עולים, רכזת ומורה להבעה בישיבת אמי״ת והגננת סימה עמרני מגן ׳אנפה׳

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

גם השנה נבחרו 100 מורים מצטיינים מכל מוסדות החינוך בארץ מטעם חמ״ד – חינוך ממלכתי דתי. והשנה העיר אשדוד התהדרה בשתי נציגות: איריס ג׳רופי וסימה עמרני. איריס ג׳רופי מישיבת אמי״ת על היוזמה לקליטה מיטבית של תלמידים עולים. איריס משמשת כרכזת הכלה והשתלבות- עולים וכרכזת ומורה להבעה בישיבת חמ״ד אמי״ת. היא מנהיגת חינוך כבר 30 שנה, מהן 7 שנים באמי״ת.
במסגרת תפקידה כרכזת תלמידים עולים, איריס פיתחה תכנית עבודה לקליטה מיטבית של התלמידים העולים החדשים בהיבטים לימודיים, חברתיים, רגשיים וקהילתיים. איריס מעניקה לכל תלמיד ותלמיד ליווי אישי. היא מציבה לו יעדים להתקדמות, בונה למענו תכניות למידה אישיות המותאמות ליכולותיו ולצרכיו, וצועדת עימו, יד ביד בדרך להשגת היעדים. התלמידים מפתחים אמון בעצמם, מבצעים משימות ומגיעים להישגים.


בעבודתה של איריס באים לידי בביטוי עקרונות הפרסונליות והשיתופיות, והיא מצעיד את המוסד כולו את היעד ״ללמוד וללמד״. בנימוקי בחירתה נכתב כי היא דוגמא אישית לקידום הנושא השנתי לשנת תש״ף, ״ערבות הדדית״ עוד נכתב כי ״איריס תומכת בכל תלמיד, מעורבת בעולמו ומסייעת לו בכל תחום. היא אוהבת כל תלמיד ומקרינה ערכי כבוד, נתינה ללא גבול וסובלנות, ובזכות כל אלה תלמידיה רואים בה כתובת להיוועצות ולתמיכה. על זאת ועל יצירתיות ויזמות, על ראש גדול וחדוות העשייה, על אהבת התלמיד ועשייה מתוך הכרה בשליחות המיטבית, על מקצועיות וראייה מערכתית ועל התגייסות לקידום כל תלמיד ולקידום בית הספר כולו, מצאנו את הגב׳ איריס ג׳רופי ראוייה לתואר ״מורת המאה״ לשנת התש״ף.״

סימה עמרני קידמה אקלים חינוכי מיטבי בגן

סימה עמרני מנהלת גן חמ״ד גן אנפה המשתייך לחמ״ד. סימה היא מנהיגת חינוך זה 20 שנה, מהן 17 בגן חמ״ד אנפה. סימה עורכת מיפוי של יכולת הילדים, חוזקותיהם וצורכיהם הייחודיים, ועלפי המיפוי הזה היא פועלת ללא לאות לקידומם. סימה מפתחת דרכי הוראה-למידה דיפרנציאליות בהתאמה לצרכים השונים. דרכי ההוראה-למידה שסימה פיתחה חדשניות ומותאמות לאתגרי המאה ה-21 והן עולות בקנה אחד עם עקרונות הגן העתידי ובהם פרסונליות, שיתופיות, א-פורמליות ועוד. יוזמה מיוחדת של סימה היא הפינה הפעילה שהקימה בחצר הגן. בפינה זו הילדים לומדים משחקים ומפתחים מיומנויות ראשוניות, מתנסים בתהליכי חברות והכלה, התבטאות ובניהול שיח. בחצר ניתנת לכל ילד הזדמנות לבטא את עצמו, לרכוש כלים שיאפשרו לו לקיים תקשורת מקרבת ולהכיר את צרכיו הייחודיים, כל זאת במהלך עיבוד הנעשה עם סימה. סימה תורמת מניסיונה ומיכולותיה ומשתפת בתהליכים אלו את גננות הרשות, והודות לתרומתה, התהליכים עוברים העמקה והרחבה ופיתוח מקצועי, ומוטעמים גם בגנים נוספים.


בנימוקי בחירתה נכתב כי סימה היא דוגמה אישית לקידום הנושא השנתי לשנת תש״ף ״ ערבות הדדית״ עוד נכתב בנימוקים כי : ״סימה דואגת לכל תלמיד בגן, מגלה אחריות ונתינה ללא גבול, מחברת ומכילה, היא דוגמה חיה לחיים של כבוד הדדי, אהבת האדם ואכפתיות. על זאת ועל התגייסות ואחריות לכל ילד ולגן כולו, על מקצועיות והנעה גדולה, על מסירות ומחויבות, על רצינות והשקעה, על יזמות, יצירתיות וחדשנות פדגוגית ועל היותה מנהיגת חינוך שלא מתפשרת ופועלת לטיוב תהליכים חינוכיים ערכיים, מצאנו את הגב׳ סימה עמרני ראויה לתואר ״מורת המאה״ לשנת השת״ף".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן