כבוד: דרגות אלוף בצה"ל הוענקו לדוד זיני שגדל באשדוד

אלוף דוד זיני ייכנס בקרוב לתפקיד מפקד פיקוד ההכשרות והאימונים והגיס המטכ״לי. האלוף זיני הואמבנו של הרב זיני רב שכונה ברובע ד. "תודה מיוחדת לכם הוריי מוריי, על האמון שנתתם ונטעתם בי. תודה למפקדיי ולפקודיי כל שנות שירותי שבזכותם אני כאן".

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

טקס הענקת הדרגות נערך היום (ה׳) בגן השושנים, במחנה רבין (הקריה). הטקס התקיים במעמד שר הביטחון, מר יואב גלנט, ובהשתתפות ראש המטה הכללי, רב-אלוף הרצי הלוי, מפקדים ומשפחות מקבלי הדרגות.

אלוף זיני עתיד להחליף את אלוף מוטי ברוך ולהיכנס לתפקיד מפקד פיקוד ההכשרות והאימונים בזרוע היבשה ומפקד הגיס המטכ״לי.

דוד זיני, בן 49, נשוי ואב ל-11 ילדים הוא בנם של פנינה והרב יוסף זיני, רב שכונה ד׳. הוא גדל והתחנך באשדוד, וכבר שלושה עשורים משרת בצה״ל בו מילא שורת תפקידים בהם מפקד גדוד 51, מפקד יחידת אגוז, מפקד חטיבת אלכסנדרוני, קצין אג"ם של פיקוד המרכז, מפקד חטיבת עוז ומפקד עוצבת עידן. בתפקידו האחרון שימש בתפקיד מפקד מרכז האימונים באש (מאל"י) בבסיס צאלים.
ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי:"עם מינויו יהפוך דוד זיני לאלוף הראשון מאשדוד. בשמי ובשם כל תושבי אשדוד אני מבקש להצדיע לאלוף, שממלא את כולנו בהתרגשות ובגאווה גדולה"

זיני מתגורר במושב קשת שבמרכז רמת הגול נשוי לנעמי ואב לאחד עשר ילדים.

מדברי ראש המטה הכללי, רב-אלוף הרצי הלוי: "דוד, אני זוכר אותך כחייל צעיר במסלול – לוחם ממוקד מטרה, ערכי, מקבל החלטות, שאפתן, אמיץ ומחנך. כפי שעשית גם בתפקיד הקודם, עומד בפניך עולם האימונים והתכנית הרב-שנתית הבאה ולאמן טוב את צה"ל בסדיר ובמילואים".

מדברי מפקד פיקוד ההכשרות והאימונים בזרוע היבשה ומפקד הגיס המטכ״לי הנכנס, אלוף דוד זיני: "ברצוני לומר תודה מיוחדת לכם הוריי מוריי, על האמון שנתתם ונטעתם בי. תודה למפקדיי ולפקודיי כל שנות שירותי שבזכותם אני כאן. תודה מיוחדת על הערכים אותם נטעתם בקרבי. ערכים מהם אני מונע ולאורם אני משתדל לפעול בחיי בכלל ובשירותי הצבאי בפרט. ערכים אלו, שכולם מתחילים באות א׳ – אמונה, אחריות, אמת ואהבה. אמונה – בטוב הגדול הקיים בעולם ובעם ישראל ומדינת ישראל בפרט. אחריות – אחריות לחיי אדם ואחריות לחוסנו וביטחונו של עם ישראל כערך מוביל העומד ממעל ולפני חיי שלי. אמת – לחשוב אמת, לומר אמת, ולחיות באמת גם כשהאמת לא קלה. והכל מתוך אהבה – אהבת ארץ ישראל ואהבת מדינת ישראל. ומכאן להבטחה- אני מבטיח שאעשה כל שביכולתי להתאמן ולאמן, וביום פקודה להילחם ולנצח. על פי אותם ארבעת הערכים, ולאורם, להמשיך לשרת ולהיות בן נאמן לעמינו הנפלא".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן