יש תאריך: תלמידי הגנים והכיתות הנמוכות ילמדו גם בקיץ

מתווה משרד החינוך אושר: 18 ימי פעילות מתלמידי הגן ועד כיתה ד', החל מ-14.7 ועד 6.8.20. גם הצהרונים ייכללו עד השעה 16:00

צילום: דוברות עיריית אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בישיבה שהתקיימה היום (ג') – בהובלת ראש הממשלה ובהשתתפות מנכ"ל משרד ראש הממשלה, מנכ"ל משרד החינוך, הממונה על התקציבים באוצר ויו"ר מרכז השלטון המקומי – אושר מתווה משרד החינוך להפעלת מסגרות בתי הספר של החופש הגדול לקיץ הקרוב.

בעקבות סגירת מוסדות החינוך, על רקע משבר נגיף הקורונה, והחזרה המדורגת לשגרה, גובשה הסכמה שיש להעניק לתלמידים רצף חינוכי, עד לתחילת חודש אוגוסט, להקל משמעותית על הנטל הכלכלי של ההורים, ולצמצמם פערים בחברה הישראלית.

בתי הספר של החופש הגדול יפעלו חמישה ימים בשבוע, בכל הארץ, ובכלל זה בבתי ספר מוכרים שאינם רשמיים, עד לתחילת חודש אוגוסט, ויעניקו מגוון רחב של פעילויות חינוכיות. לאחר הפעלת מסגרות הקיץ, יחלו מוסדות החינוך להיערך לפתיחת שנת הלימודים תשפ"א.

שר החינוך, האלוף במיל' יואב גלנט: "יום של בשורה להורים, לתלמידים ולמשק כולו. אני שמח שהצלחנו להגיע למתווה אשר יעניק מסגרות חינוכיות עבור הגילאים הצעירים בחודשי יולי אוגוסט. זהו מהלך שמבטא את המחויבות של הממשלה להחזיר את מערכת החינוך למסלול ולתת מענה לאתגרים שהעמידה תקופת הקורונה. מהלך זה ייטיב עם הילדים, שיקבלו מסגרות חינוך איכותיות, יאפשר להורי הילדים הצעירים לדאוג לפרנסתם בראש שקט ויניע מחדש את גלגלי המשק. תודתי לראש הממשלה ולכל השותפים על העבודה המאומצת".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן