"יש מי שבחר להשתמש באמצעים פסולים לקדם מועמד. נדרשת התערבות מהירה ודחופה של גורמי אכיפה"

ממק ראש העיר אשדוד עו"ד גבי כנפו:"הגדילו לעשות והגיע אתמול בלילה בשעה 03:40 לחצר הבית הפרטי שלי , אדם רכוב על אופניים חשמליות , לבוש ומוגן באמצעות הסתרה של הפנים . ומבצע הרס מוחלט של השלטים בלי כל חשש"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ממ"ק ראש העיר אשדוד עו"ד גבי כנפו על שורת השחתת שלטי הבחירות טוען כי צריך נתערבות גורמי אכיפה.

כנפו: "אנו קוראים לכל ראשי הסיעות המתמודדות להימנע מלעסוק במעשי ונדליזם כאלה ולעודד אחרים לעשות את אותו הדבר. הבה נזכור שכוחה של הדמוקרטיה שלנו טמון ביכולת שלנו לאמץ את השונות, לכבד נקודות מבט שונות ולטפח סביבה המעודדת מעורבות פוליטית בונה.

אשדוד בתנופה בראשות ד"ר יחיאל לסרי מקדמת את מועמדותו של ראש העיר וסיעת אשדוד בתנופה באמצעות שילוט בגדרות בתים פרטיים , מחובתנו לשמור על סביבה אלקטורלית הוגנת ומכבדת, המאפשרת לכל המועמדים להביע את רעיונותיהם ולעסוק בתחרות בריאה." אומר מ"מ ראש העיר אשדוד עו"ד גבי כנפו .

"למרבה הצער, אנו רואים לאחרונה מגמה מטרידה בעיר שלנו – השחתת שלטי בחירות בצורה מגונה ובלתי הולמת. התנהגות זו לא רק מערערת את עקרונות האדיבות והכבוד אלא גם מעכבת את ההזדמנות לשיח פוליטי בונה.

יש מי שבחר להשתמש באמצעים פסולים כדי לקדם מועמד . הדבר בולט בכל פינה בעיר . חוסר התגובה של העיתונות המקומות , ראשי הסיעות השונות , הפעילים המרכזיים , מעידים יותר כי נדרשת התערבות מהירה ודחופה של גורמי האכיפה השונים כדי למנוע פגיעה בשוויון ההזדמנויות של המועמדים השונים .

הגדילו לעשות והגיע אתמול בלילה בשעה 03:40 לחצר הבית הפרטי שלי , אדם רכוב על אופניים חשמליות , לבוש ומוגן באמצעות הסתרה של הפנים . ומבצע הרס מוחלט של השלטים בלי כל חשש . בצורה שיש בה כדי להטריד כל בית בעיר אשדוד .

למרות שאנו מבינים שבחירות יכולות לעורר רגשות עזים ודיונים נלהבים, אנו מאמינים בתוקף כי פנייה למעשים הרסניים ותוכן פוגעני אינה הדרך המתאימה להשמיע את דעותיו. הדמוקרטיה שלנו משגשגת על דיאלוג פתוח, הבנה וחילופי רעיונות, וחשוב שנשמור על ערכים אלה לאורך כל תהליך הבחירות.

לאור האירועים האחרונים, אנו נוקטים בצעדים נוספים כדי להבטיח את הבטיחות והשלמות של תהליך הבחירות. אנו נשתף פעולה עם רשויות אכיפת החוק המקומיות כדי לזהות את האחראים למעשי ונדליזם ולנקוט בצעדים משפטיים מתאימים. יתר על כן, אנו נשפר את אמצעי האבטחה כדי למנוע תקריות נוספות ולהגן על הזכויות של כל המועמדים.

אנו קוראים לאנשים אשר עדים למעשי ונדליזם כלשהם לדווח עליהם לרשויות המתאימות או ליצור קשר ישירות עם הארגון שלנו. על ידי עבודה משותפת, נוכל להעביר מסר ברור שהתנהגות כזו אינה מקובלת ולא נוכל לקבל בעיר שלנו .

כשאנחנו מתקדמים בתקופת הבחירות הזו, הבה נזכור שהכוח הקולקטיבי שלנו טמון ביכולתנו להתעלות מעל השליליות, לקדם דיאלוג מכבד ולעסוק בשיחות משמעותיות על הנושאים החשובים ביותר. יחד, נוכל לטפח סביבה שבה קולות מגוונים נשמעים ומכובדים, להבטיח תהליך דמוקרטי המייצג באמת את רצון הציבור באשדוד .

תודה על תשומת לבך ושיתוף הפעולה.

ג

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן