הרכילות באשדוד: ברק סרי שוב סבא ויעקב שטרית התפקד להסתדרות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה שמעה שלקראת הבחירות במאי 2022, יעקב שטרית הגיע השבוע למשרדי ההסתדרות בתל אביב, והגיש את טופס ההתפקדות לחברות בהסתדרות כעצמאי. שטרית הוביל את מטה הבחירות של שלי יחימוביץ' במערכה האחרונה בשנת 2017, והוביל להישג מול המנגנונים של המרחב ועיריית אשדוד, כשרשימת ׳הבית החברתי׳ קיבלה 42% מקולות העובדים, משמע 4,768 קולות מתוך 11,000 עובדים שהצביעו. שטרית: ״התוצאות ב2017 הראו שציבור חברי ההסתדרות השכירים והעצמאיים רוצים שינוי בהתנהלות המוסדות, והפעם אני מבטיח שיחד עם החברים הרבים במקומות העבודה, נפיק את הלקחים, וההישג יהיה גדול ומשמעותי יותר

קולולו נכד נולד לאיש התקשורת והיועץ הפוליטי הבכיר ברק סרי. הברית התקיימה ביום רביעי השבוע באולם ״אהובת הספן״‫. השם הנבחר‫: בארי‫. בין האורחים שכיבדו‫: ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק‫, ד״ר יחיאל יחיאל לסרי ראש העיר, שר הפנים לשעבר חה״כ אריה דרעי, ממ״ק רה״ע אבי אמסלם, יעקב שטרית, השר לשעבר חה״כ ישראל כץ, השר לשעבר חה״כ יואב גלנט, שמעון צרפתי היזם צחי אבו ועוד. אורח הכבוד היה הסבא רבא, אביו של ברק, אבינועם סרי הסגן המיתולוגי של ראש העיר אינג׳ צבי צילקר‫. פריחה שולחת ברכות לרך הנולד ולמשפחת סרי‫.

קולולולו בבית משפחת בן סימון‫, כאשר בתם של ענת היפהפיה ואורי בן סימון ‫- מנכ״ל מכבי אשדוד בכדורסל המכונה "מר כדורסל האשדודי”‫, שגיא‫, התחתנה  עם בחיר ליבה אלעד בן שטרית‫. החתונה התקיימה בשבוע שעבר באולמי ׳אדאו׳. החתן אלעד אחיין של קובי טויזר יזם הנדל"ן ואורלי טויזר עורכת דין ונוטריונית.

לחתונה הגיעו בין השאר ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ועוזרו שמואל דוד, חברי הכנסת מהליכוד מירי רגב, מיקי זוהר האחים בן לולו, הילה וארנון בר דוד יו״ר ההסתדרות‫. מעולם הספורט מאמני הכדורסל שירה העליון  ואלי רבי וכמובן שחקניות מכבי בנות אשדוד. הכלה והחתן בני 26 הכירו מכיתה א’‫, וחברים מגיל 16. פריחה מאחלת מזל טוב לזוג הצעיר‫. 

פריחה שמעה שבשבוע שעבר, ביום רביעי, צעדה הדוגמנית נלי אביטבול בת -55 מאשדוד, באירוע לייב פאשן שואו – "השמלה השחורה – שאנל פינת גוש": תצוגת אופנה של דוגמניות סוכנות פרו אייג׳ינג בהשראת נביאת השמלה השחורה – קוקו שאנל (שנפטרה ב1971) ובהשתתפות הזמרת אפרת גֹוש. האירוע התקיים במסגרת 'פסטיבל שחור לבן' של תיאטרון ירושלים, שמציין יובל, ושם זרקור על שנת 1971, שנת היווסדו של התיאטרון. 

את האירוע הפיקה סמדר גנזי, דוגמנית מובילה באייטיז ובעלת סוכנות פרואייג'ינג מודלס המובילה את תחום הפרו איג'ינג בארץ, שהמוטו שלו הוא שאפשר לדגמן ולהיות יפה בכל גיל.  בין הצועדות: נשים מעוררת השראה כמו ורדה גדעון, שרה פון שוורצה, שרון זליקובסקי, ליליאן ברטו,  ד"ר שני רופא – עורכת הדין המצליחה שעברה תהליך של ניתוח לשינוי מין בשנים האחרונות, וכאמור נלי מאשדוד.

צילום: אפרים צפוני

נלי היא מרצה במכללות, הילארית וכותבת שירה, נולדה וגדלה באשדוד, בזוגיות ואמא לשני בנים בוגרים. נלי הצטרפה לסוכנות לפני כשלושה חודשים. על הבחירה בדוגמנות היא מספרת: "כמי שמעולם לא השתמשה בסכין המנתחים או בשיפוץ כזה או אחר’ וכזו שמצטלמת מזה כארבע שנים למעצבים מצאתי בסוכנות מקום שמאחד את התפיסה שלי לגבי אי תבניות של יופי ואפשרויות מגוונות, ולא ממקום מטיף. אני אוהבת מאוד אופנה ביום יום וכך גם להצטלם, אני מוצאת שזה מקליל את הרצינות הטבעית שלי כמו גם האובר רגישות”. פריחה מפרגנת לנלי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן