ילדים ב' סל: מכבי אשדוד בלתי מנוצחת

עוד הישג לאגודת מכבי אשדוד: קבוצת מכבי רתמים ילדים ב' בכדורסל חותמת עונה ללא הפסד וזוכה באליפות מחוז דרום א' לאחר ניצחון בדרבי על הפועל אשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אגודת הכדורסל של מכבי אשדוד ממשיכה לצבור הישגים ולאחר הצלחת הקבוצה הבוגרת אשדוד צבר שהעפילה לליגה הארצית לפני שבועיים, גם קבוצת ילדים ב', מכבי אשדוד רתמים, אותה מאמן אלעד בן צור. סגל שחקני הקבוצה מורכב מהשחקנים כפיר אוקנין, שחר אייזנברג, יהונתן זנו, אורי ברנט, אורי חן, אלעד מוסקוביץ, לירן וייסברג, איליי אגמי, איתי קורנברג, נועם קשקש, נווה יפרח, אופיר דוד, אלדר פשקין ורותם אריה.

ביום שישי האחרון שיחקה הקבוצה את משחקה האחרון לעונת 2020/21, נותרה ללא הפסד לאחר 17 משחקים וקינחה בניצחון על היריבה העירונית הפועל מטאור אשדוד, בתוצאה 56:49. המשחק היה צמוד ומותח לכל אורכו ומגיעות גם מחמאות להפועל אשדוד על המשחק התחרותי. בסיום, שחקני מכבי אשדוד התכבדו בגזירת רשתות מסורתית, הצטלמו והיו גאים מאוד.

ילדים א' סל

גם הקבוצה של המאמן איתי סממה הביאה הרבה כבוד לאגודת מכבי אשדוד. סממה מאמן את ילדים א' של מכבי אשדוד, שבשבוע שעבר ניצחה פעמיים את א.ס אשקלון ברבע הגמר והעפילה לחצי הגמר, שם פגשה השבוע את מכבי ת"א, במסגרת ליגת ה-NBA JR.

מכבי ת"א הגדולה הגיעה לאולם מקיף ח' ביום שני השבוע להתמודדות מול הלוחמים של מכבי אשדוד. המארחת החזיקה מעמד שלושה רבעים וברבע האחרון ראתה את מכבי ת"א בורחת לניצחון 101:76. ביום חמישי השבוע התקיים משחק הגומלין, בו כמעט ולא היה סיכוי לאשדוד להעפיל לגמר. המשחק הסתיים לאחר הדפסת הגיליון.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן