יחזקאל שגיב מאוחר הגיב

'קאם-בק' מרשים של מ.ס אשדוד לא הספיק מול מכבי חיפה הגדולה, שניצחה ב'סמי עופר', בתוצאה 2-1, במסגרת המחזור החמישי בליגת ה'בורסה לניירות ערך'. בעוד שבועיים: הפועל באר שבע מגיעה. רן בן שמעון קבל על השיפוט: "מנסים להוריד אותנו"

צילום: טל אקוקה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במוצאי שבת שעברה עלו החניכים של רן בן שמעון, על כר הדשא באצטדיון סמי עופר המפואר, אך הריק מקהל וסיפקו תצוגה לא ראה בכלל. למרות זאת, היריבה, שקיבלה סיוע מהשופט פוקסמן, בדמות פנדל מפוקפק, הייתה גדולה על אשדוד, שנהנתה מחזרתו של שגיב יחזקאל מפציעה, אשר כניסתו במחצית השנייה העירה את התקפת מ.ס אשדוד.

פתיחה טובה של המארחת הובילה למצבים טובים של רוקאביצ'ה וחזיזה, אך הם לא דייקו. בדקה ה-41 אשדוד ניסתה להפתיע ויצאה למתפרצת בניצוחם של שני הזרים החדשים בגאיוקו, שמסר כדור עומק טוב לפאהד באיו, אך החלוץ החמיץ ברשלנות מול גלזר. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, בגאיוקו פגע בלי כוונה באמצעות המרפק במגן של חיפה סן מנחם. השופט פוקסמן קפץ על המציאה ולאחר שנעזר בשופטי המסך, הצביע על הנקודה הלבנה. רוקאביצה החלוץ האוסטרלי האימתני (שערו השישי העונה) בעט חזק לפינה הימנית של משפתי והכדור פגע בקורה ונכנס ובכך נקבעה תוצאת המחצית: 0-1 לחיפה.

גם במחצית השנייה חיפה הייתה הקבוצה הדומיננטית במגרש ובדקה ה-62 היא הכפילה את יתרונה. התקפה מתפרצת סוחפת מהאגף השמאלי הסתיימה עם בעיטה של שארון שרי, שפגעה בבלם אשדוד ניר ברדע וחדרה לרשת. 2-0 למכבי חיפה. כעבור 8 דקות האורחת חזרה לעניינים. הגבהה יוצאת מין הכלל של הקפטן טום בן זקן, מצאה את הראש של יחזקאל, שנגח פנימה וצימק את התוצאה. כעבור חמש דקות יחזקאל בעט בסיבוב מ-16 מטרים לכיוון הרשת העליונה, אבל גלזר התעופף והדף לקרן. בדקות האחרונות אשדוד המשיכה להאמין בעצמה ולסכן את השער של הירוקים. עוז בילו שנכנס כמחליף בעט מרחוק וצא את גלזר מוכן ובשניות הסיום יחזקאל פספס את המסגרת במצב נוח. בסיום: 2-1 קשה למכבי חיפה ושלוש נקודות יקרות שמציבות אותה בראש הטבלה.

אשדוד מצידה, צנחה למקום התשיעי, אך יכולה להיות גאה בעצמה ובהופעה שסיפקה בסמי עופר. החדשות הטובות הן חזרתו של יחזקאל ויכולתו הגבוהה, ממנה תהנה לבטח אשדוד בהמשך העונה. בעוד כשבועיים (21/11), לאחר פגרת הנבחרות, תגיע קבוצת הפועל באר שבע לאצטדיון היא' למשחק מעניין מול מ.ס. 

המאמן רן בן שמעון היה מאוכזב מאוד מתצוגת השיפוט ואמר בסיום: "כל השחקנים נתנו את הלב והנשמה ובאים החבר'ה האלה בקלות דעת, חוסר הבנה ורגישות שבוע אחרי שבוע, מנסים להוריד אותנו. אבל אף אחד לא יוריד אותנו. נמשיך הלאה. יש לנו קבוצה יוצאת מין הכלל. קיבלנו מכה קטנה, נקום ונמשיך הלאה. אין לי ספק שנהיה קבוצה משפיעה השנה בליגת העל. גם החבר'ה האלה לא יקחו את זה מאיתנו."

רב"ש הצנע לכת!

בהמשך השבוע ולאחר שספג ביקורות, מאמן מ.ס אשדוד חזר בו חלקית מדבריו והתנצל: "באם מישהו מצוות השיפוט נפגע מדבריי, אני מצר על כך ומתנצל בכנות רבה. הביקורת שהשמעתי בסיום המשחק מול מכבי חיפה נבעה מתסכול מתמשך לנוכח חוסר האחידות המקצועית בשימוש במערכת ה- VAR."

אך גם ההתנצלות המאולצת של רב"ש לא תשנה את מה שכולם רואים. בן שמעון מתנהל בצורה לא צנועה, רוצה לומר ראוותנית ומשתלח בכל מי שלא מתיישר על פי הרוח שלו. לכנות את צוות השיפוט לאחר משחק כדורגל בכינוי "החבר'ה האלה", זה לא מתאים. אדון בן שמעון מספיק שנים בכדורגל הישראלי וזכור כשחקן הוגן שאף שימש קפטן בקבוצות בהן שיחק. לאן נעלמה הג'נטלמניות של בלם נבחרת ישראל לשעבר?

נבהיר כי גם אם רב"ש צודק בביקורת שלו, עליו להצניע לכת. מומלץ לו לרדת מהשופט פוקסמן, שכזכור לפני שנתיים פירק את אשדוד, כשהרחיק את דן ביטון בסמי עופר, במסגרת המחזור שני של ליגת 'ג'אפאניקה' והיה האחראי הישיר להפסד 0-2 של מ.ס אשדוד נגד מכבי חיפה. על הקווים של אשדוד עמד אז המאמן המקדוני החביב בלגויה מילבסקי, שקיבל את תצוגת השיפוט המחפירה בהבנה ובחיבה.

מילבסקי כבר מזמן נשלח הביתה ופוקסמן? השופט ממשיך לפרק קבוצות ולעורר מחלוקות. וחמור מכך, ממשיך להתקדם ולטפס בדירוג השופטים הבכירים בארץ.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן