יו"ר נמל אשדוד והמנכ"ל נפגשו עם ראש מערך הסייבר הלאומי

אורנה הוזמן-בכור ושיקו ז׳אנה נפגשו עם יגאל אונא במרכז המבצעי של מערך הסייבר בבאר שבע כדי לדון על מיזמי טכנולוגיה חדשניים

שיקו ז'אנה, אורנה הוזמן בכור ויגאל אונא. צילום: יח"'צ נמל אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יו"ר נמל אשדוד אורנה הוזמן-בכור ומנכ"ל הנמל שיקו ז׳אנה נפגשו היום עם ראש מערך הסייבר הלאומי יגאל אונא במרכז המבצעי של המערך בבאר שבע. נוסף להנחייה הצמודה שמעניק המערך בתחום הגנות הסייבר לנמל, החלו השנה נמל אשדוד ומערך הסייבר גם לקדם מיזמי טכנולוגיה וסייבר חדשניים ומתקדמים בנמל.

בפגישה דנו המשתתפים באתגרי הסייבר במערך הימי, בדרכים לקדם הגנה בעולם של טכנולוגיה מואצת, ובקידום סביבת חדשנות בתחום הסייבר בנמל.  

לדברי יו"ר נמל אשדוד אורנה הוזמן-בכור: "כנמל הלאומי השוכן בטבורה של ישראל, נמל אשדוד הוא השיקוף של המחויבות לעוצמה הישראלית, על החדשנות, הביטחון והקדמה. נמל אשדוד, הנמל של ישראל, הוא מרכז הסחר הימי הגדול והמשמעותי ביותר עבור המדינה ולכן אנו גאים בפירות שיתוף הפעולה עם מערך הסייבר התומך ברציפות התפקודית של הנמל, ומקדישים את מיטב המוחות לקידום עשייה נרחבת בשיתוף פעולה הדוק".

לדברי יגאל אונא, ראש מערך הסייבר הלאומי, "הנמל ממשיך לתת תשומת לב משמעותית לנושא הסייבר ומרכז מאמצים בו.  טכנולוגיות הגנת סייבר ישראליות שמפותחות עבור תשתיות לאומיות, מאומצות לאחר מכן בעולם כולו והן חלק ממה שמביא את ישראל לככב בראש טבלת תעשיות הסייבר המצליחות בעולם ולכן אנו מסייעים לנמל בקידומן".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן