יו"ר מרחב אשדוד בהסתדרות חיים שייב:"לא צופה מחר הפתעות. התוצאה ברורה"

מחר ייגשו עשרות אלפי חברי הסתדרות להצביע בעד יו"ר ההסתדרות וביורים המרחביים. באשדוד 28 אלף בוחרים. היור של מרחב אשדוד שייב:"הייתה מערכת בחירות מרתקת. לא קלה אבל אני חושב שמחר זה יבוא לידי ביטוי ומאמין שיתורגם להצלחה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ערב לפני הבחירות להסתדרות הכללית ולמרחבים באשדוד לא צפויה מחר הפתעה גדולה. ההערכה שיור ההסתדרות הנוכחי ארנון בר דוד ינצח את עופר עיני. באשדוד יו"ר המרחב חיים שייב המכהן בתפקיד 19 שנה צפוי להיבחר ולנצח את המועמד מולו שמתגורר ביבנה.

12 שעות לפני פתיחת הקלפיות תפסנו לשיחה קצרה את שייב שהיה עסוק מאוד ב3 חודשים להכין את המערכה לבחירות. "האווירה מדהימה" אומר שייב בשיחה עם אשדוד10 ,שכמעט ולא נח ב3 חודשים האחרונים עם צוות המטה שלו :"זה היה מסע מרתק ומדהים שלא שמעתי בשום מקום על מועמדים אחרים המתחרים. מחבקים אותנו ומפרגנים בכל מקום עבודה שמגיעים ובכל כנס. זה גורם לנו להסמיק. הצוות שלנו איריס נפתלי מאיר בן גוזי וכל מי שעבד ופעל והוועדים והעובדים שעבדו קשה במרחב . אנחנו יחידה מגובשת. עשינו מהפיכה במרחב. באנו בטוב וקיבלנו טוב".

ש. חושש מתוצאה לא טובה?
"לא צופה הפתעות. התוצאה ברורה מאליה. לא שמעתי במרחב כאלה שלא תומכים בנו.אצל ארנון בארצי בכלל התמונה מצויינת. הוא חרש את המדינה לאורכה ורוחבה לצד העבודה השוטפת שלו כיור. הבחירות האלה היו גם עבורו מסע מדהים.
מסע מרתק ואני חושב שזה מסע הכי כיפי מכל מערכות הבחירות . אני נהניתי לפגוש את ציבור העובדים".

ש. מפתיע שמחבקים אתכם?

"לא הופתעתי. בשנתיים האחרונות עשינו המון הסכמים,תוספות שכר. צירפנו המון חברים חדשים וזה מתורגם ויודעים להעריך. ואני מאמין שזה יתורגם להצלחה גדולה".
בכל מרחב אשדוד יוצבו מחר 97 קלפיות 28 אלף מצביעים במרחב אשדוד. שהיא העירצשבהמיש את הכי הרבה מצביעים .הקלפיות יוצבו במקומות עבודה. ולראשונה בחירה תהיה מוחשבת.

ש. כמה מילים על ארנון..
"איש עם לב ענק בא מאהבה לעשות טוב שהתמודד עם הרבה פינק ניוז שנגע בו אישית ובמשפחה שלו והתמודד מעולה ועמד בזה בצורה מעוררת כבוד והמשיך לנהל את ציבור העובדים. בעידודו ובתמיכתו חתמנו על 20 הסכמים בחצי שנה האחרונה במרחב אשדוד."

ש. מבחינתך. אתה מסתכל מעבר? ראשות עיר? "ממש ממש לא מעניין אותי. שום תפקיד אחר מלבד בהסתדרות. התפקיד הזה לא פחות חשוב מראשות עיר. עובד מעניין אותו פרנסה וזה הכי חשוב מבחינתי"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן