יו"ר ההסתדרות בסיור במרחב אשדוד: "כ-100 מיליון שקל יוקצו לטובת הסייעות"

במהלך הסיור נפגש ארנון בר-דוד עם ראש עיריית אשדוד וביקר ב׳אסותא׳, ב׳פז׳ ובמפעל ׳אלתא׳ מערכות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ערך בשבוע שעבר, ביקור מיוחד במרחב אשדוד במהלכו נפגש עם ועדים ועובדים רבים מהמרחב. את הסיור הוביל יו"ר המרחב חיים שייב.

הסיור נפתח ב׳פז׳ – בתי זיקוק אשדוד, שם נחתם הסכם קיבוצי בנוכחות יו"ר ההסתדרות, ההנהלה וועד העובדים. לאחר החתימה על ההסכם סייר בר-דוד במתקן ונפגש עם העובדים.

בהמשך ביקר בבית החולים ׳אסותא׳ אשדוד, וערך מפגש עם המנכ"ל ד"ר ארז ברנבוים, הנהלת אסותא וועד עובדי בית החולים. המנכ"ל סקר בפני יו"ר ההסתדרות את מצב בית החולים ואת התוכניות העתידיות לגידול בתחום התשתיות ובכוח האדם. לאחר מכן סייר בר-דוד בבית החולים וערך תצפית על האזור מגג הבניין. יו"ר ההסתדרות הודה למנכ"ל בית החולים על יחסי העבודה הטובים במקום, ואמר: "אנחנו נמצאים באחד ממקומות העבודה הגדולים באזור, אני שמח שיש פה שיתוף פעולה טוב בין ההסתדרות במרחב, ההנהלה והעובדים".

לאחר מכן ביקר בר-דוד במפעל אלתא מערכות בע"מ, ונפגש עם המנכ"ל יואב תורג'מן, הנהלת המפעל, ועדים ועובדים. יו"ר ההסתדרות קיבל סקירה על פעילותה הענפה והמסווגת של החברה המעסיקה אלפי עובדים וערך סיור במתקני המפעל.

בהמשך נועד יו"ר ההסתדרות עם ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי וכן עם ועד העובדים בעירייה. ראש העיר סיפר כי העירייה עובדת בשיתוף פעולה מדהים עם הוועד והמרחב, המקנה שקט תעשייתי ממנו נהנים התושבים. יו"ר ההסתדרות ציין כי תמיד היה השגריר של העיר בהסתדרות והחמיא לראש העיר על יחסי העבודה הטובים ועל יופייה של העיר.

את הסיור חתם יו"ר ההסתדרות באסיפת פורום ועדים מהמרחב. בר-דוד הודה ליו"ר המרחב חיים שייב, לסגנו מאיר בן גוזי ולוועדים על העשייה הברוכה. יו"ר ההסתדרות פנה אל הנוכחים ואמר: "כ-100 מיליון שקל מתוך עסקת החבילה, יוקצו לטובת הסייעות". 

לסיור התלוו מנכ"ל ההסתדרות ורמ"ט יו"ר ההסתדרות עו"ד אופיר אלקלעי; סגן יו"ר ההסתדרות ויו"ר אגף ארגון ומרחבים אבי יחזקאל; מ"מ יו"ר ההסתדרות רועי יעקב; יו"ר נעמת חגית פאר; יו"ר נעמת במרחב זהבה אלימלך; סגן יו"ר המרחב מאיר בן גוזי ויו"ר הסתדרות המהנדסים מאיר מלכה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן