יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד: "שמח על התמיכה של יעקב שטרית במועמדותי לראשות ההסתדרות"

יו"ר הסתדרות העובדים הכללית, ארנון בר דוד, מקבל חיזוק משמעותי מאוד בתמיכה בו: בכיר הליכוד מאשדוד, יעקב שטרית, הודיע כי יתמוך בו בבחירות שייתקיימו במאי השנה מול עופר עיני

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בחודש האחרון ניסה עופר עיני לאתר מועמד שיתמודד מטעמו ליו"ר מרחב אשדוד, מול חיים שייב. מרחב אשדוד נחשב לאחד הגדולים בארץ, והוא נחשב מאוד בעיני המתמודדים, בהקשר לכוח ההשפעה שלו בבחירות. עד כה עיני לא הצליח. הוא גם ביקש תמיכה מיעקב שטרית, שהודיע, כאמור, כי יתמוך בבר דוד. בשיחה עם  אשדוד10  ו"השבוע באשדוד" אמר ארנון בר דוד: "אני שמח שיעקב שטרית הודיע על תמיכה בי. יחד עם חיים שייב, מאיר בן גוזי ואיריס נפתלי, זה שילוב מוצלח ואין לי ספק שניקח בגדול את מרחב אשדוד".

ואכן השילוב הזה, ככל הנראה, מסיים את הסיפור של עיני במרחב אשדוד. כל הכוחות אמורים להוביל למטרה אחת: ניצחון גדול  של בר דוד במרחב אשדוד. נזכיר, ששטרית ניהל בעבר את מטה הבחירות של שלי יחיימוביץ, בהתמודדותה מול אבי ניסנקורן והביא, לדבריו, להישג משמעותי עם תמיכה של 45% בבחירות למרחב אשדוד. לפני כחודשיים הוא  התפקד כעצמאי להסתדרות, אבל הוא, כמי שנרתם תמיד מסייע רבות בתפקידיו הציבוריים לעובדים השכירים במקומות העבודה במרחב אשדוד. באחרונה קיים שטרית מספר פגישות חשאיות עם בר דוד שבסופן הוא הודיע כי יתמוך בו ויסייע לניצחונו במרחב אשדוד.

ארנון בר דוד יו״ר ההסתדרות בשיחה עם אשדוד10  נשמע מרוצה מהחיבור שלו עם שטרית. ״יעקב  שטרית הוא איש מדהים, אשדודי שורשי. נפגשנו ושמחתי, שהביע בי תמיכה לראשות ההסתדרות ואנחנו מתחילים דרך משותפת. תמיכתו בעצם משלימה את התמיכה הגדולה שיש לי במרחב אשדוד. אני אוהב את אשדוד ואת התושבים".

גם חיים שייב יו"ר מרחב אשדוד נשמע מרוצה: "התמיכה של יעקב יחד עם  הפעילים הרבים שהודיעו על תמיכה, מצטרפת לפסיפס שלם ומלא של כל מקומות העבודה באשדוד וכל ועדי העובדים בעיר.״.

ומה אומר חתן השמחה יעקב שטרית. אתה מרוצה?

"כן. תראה בפעם הראשונה שפגשתי את ארנון בר דוד הבנתי מי האדם הנכון במקום הנכון להמשיך ולהוביל את הסתדרות העובדים. העובדים ברחבי הארץ והעובדים במרחב אשדוד בפרט, רוצים להתפרנס בכבוד עם ביטחון תעסוקתי, רוצים אוזן קשבת בטח ובטח בתקופה כזאת מאתגרת כשאנחנו נמצאים במשבר הקורונה. פגשתי אדם שלא מחפש פרסום, אלא מגיע לעבוד קשה כדי לקדם את העובדים, יש הרבה מה לעשות בשביל העובדים״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן