יורם סוויסה ועדן בן זקן נפגשו עם התלמידה שהותקפה בבית הספר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה מאוד התרגשה מהמחווה שהתקיימה השבוע ביום ראשון בערב, כאשר שדר רדיו דרום יורם סוויסה הרים את הכפפה ולקח את ליאן, הילדה שעברה התעללות בבית הספר בבאר שבע, לפגוש את הכוכבת שהיא כל כך אוהבת.  הם נסעו מרדיו דרום בבאר שבע היישר ל׳זאפה׳ ירושלים לפגוש את זמרת העשור עדן בן זקן. ליאן התרגשה עד דמעות מהפגישה עם עדן בן זקן. עדן אמרה לליאן שהיא שמעה על המקרה וכל כך חיכתה לפגוש אותה ופשוט לחבק אותה.  עדן החמיאה לליאן ואמרה לה שהיא יפה ומדהימה וחיזקה אותה.

פריחה התרגשה מאוד‫, כששרת הפנים איילת שקד העניקה בטקס מרגש לעיר אשדוד את דגל היופי לאחר שנבחרה למקום הראשון כעיר היפה ביותר מבין הערים הגדולות, מטעם “המועצה לישראל יפה". 

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי התרגש מאוד וציין כי זו הפעם השלישית בעשור האחרון‫, שאשדוד זוכה בפרס היוקרתי וזאת "כתוצאה  מהשקעה עצומה באופן מתמיד בחזות העיר העיר ואיכות חיי התושבים בכל תחומי החיים". וכמו שאופירה אסייג אומרת "מה ששלו – שלו״‫.

פריחה שמעה שהשבוע התקיימה ועידת ישראל לעסקים של ׳גלובס׳. במסגרת ראיון של אורנה הוזמןבכור, יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד נשאלה הוזמן-בכור 

שאלה על מספר יושבות הראש בחברות ממשלתיות ענתה: "אני שמחה שיש כיום יותר מנכ"ליות ומברכת את מקסין פסברג על מינויה. השרים צריכים להאמין בניהול נשי, ואנחנו רואים שהשרה מרב מיכאלי מאמינה בניהול נשי. אני מוצאת את עצמי מנטורית להרבה נשים בכירות שאני מלווה אותן ולא צריך לפחד מהפחד וגם אם קיבלת פעם אחת תשובה שלילית צריך להרים את הראש ולהמשיך הלאה".

צילום: שחר לכני

הוזמן-בכור סיכמה ואמרה "אני אוהבת את מה שאני עושה וחיה את זה ויש לי תרומה מאוד גדולה, הייתי רגולטוריות במשרדים ממשלה ואני רואה לנגד עיניי רק את טובת נמל אשדוד".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן