יום ספורט לחיל צנחנים

השבוע התקיים יום ספורט מהנה ומכובד בו השתתפו ספורטאי התעשייה האווירית וחיילי חיל הצנחנים * בנו של חלוץ העבר האגדי ניסים רווח, לירן, המשרת בחיל צנחנים קלע את סל הניצחון והבטיח את המקום הראשון לקבוצתו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במסגרת יום ספורט של התעשייה האווירית שנערך השבוע באור יהודה, התחרו ביניהן קבוצות הכדורגל והכדורסל של התעשייה האווירית נגד הקבוצות המקבילות של חיל הצנחנים, חיל אותו התעשייה האווירית מאמצת. בהתאם לקשר החם בין שני הגופים, האווירה והארגון היו מופתיים והחיילים זכו לטקס מרשים במסגרתו חולקו גביעים למצטיינים, לארוחה מפנקת וללינה.

המשחקים נערכו במגרש הספורט אור יהודה. בענף הכדורסל ניצח חיל הצנחנים את תעשייה אווירית והשחקן המצטיין במשחק היה לירן רווח. אם השם מוכר לכם אתם לא טועים, מדובר בבנו של חלוץ העבר האגדי של הפועל אשדוד, ניסים רווח. לירן בשונה מאביו, מצטיין דווקא במגרש הכדורסל. הוא קלע את סל הניצחון עבור חיל הצנחנים בו הוא משרת והיה אחד מהגורמים לניצחון של קבוצתו ולזכייתה במקום הראשון בטורניר. בענף הכדורגל חיל הצנחנים הפסיד לשחקני התעשייה האווירית ובסיום המשחקים נערך טקס בו כאמור, חולקו גביעים למצטיינים. מדור הספורט של "השבוע באשדוד" מברך על שיתוף הפעולה החשוב בין צה"ל לתעשייה אווירית. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן