יום ספורט לזכרם של צוות עוז ז״ל

כ-200 חניכי עמותת אחריי פקדו את חוף הקשתות ביום ספורט לזכר צוות עוז ז״ל

צילום: שרון קריאף
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשבוע שעבר התקיים יום הספורט השנתי של עמותת ״אחריי – נוער מוביל שינוי״, עמותה חינוכית חברתית, הפועלת מעל 25 שנה ושמה בראשה טיפוח מנהיגות צעירה ושוויון הזדמנויות לכל נער ונערה בישראל, תוך הגברת הנכונות והמוכנות לשירות מלא ומשמעותי בצה“ל.


באשדוד קיימות 6 קבוצות מטעם ״אחריי״ הפועלות בשיתוף עם המרכז לשירות משמעותי במרכז ׳כיוונים׳ ועם מחלקת הנוער של החברה העירונית לתרבות הפנאי. מרבית מבוגרי התנועה משובצים עם גיוסם לצבא ביחידות המובחרות של צה״ל.

השנה, יום הספורט הוקדש כולו לזכרם של ״צוות עוז״; עוז, דן, ינון והרן – ארבעה לוחמים שאיבדו את חייהם במלחמת הלבנון השניה, בזמן שהגנו על חבריהם. זמן קצר לפני הפעילות למדו החניכים מור״ק (מורשת קרב) על צוות עוז ומשם המשיכו לחוף הקשתות והשתתפו במגוון תחרויות כמו ריצה למרחק, כוח, זחילות במכשולים ועוד, במזג אוויר קיצוני לחודש נובמבר אשר לא שבר את רוחם. ביחד עם משפחות הנופלים ומתנדבי עמותת אחריי, כיבדו בנוכחותם המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הנוער, מר יניב קקון וראש תחום הנוער בחברה העירונית הגברת מזל שאלתיאל.

חיים, אבא של עוז ז״ל אשר היה נוכח בפעילות ביחד עם משפחתו, נשא דברים בסוף הערב: ״אתם העתיד של המדינה. אני יודע שהרבה מכם ילכו ליחידות מיוחדות, זה לא ברור מאליו מה שאני רואה פה. עוז מסתכל עליכם מלמעלה וגאה מאוד.״ בת הזוג של עוז באותה תקופה שבה נפל, אורלי, הוסיפה: ״עוז היה בן אדם רגיש בצורה יוצאת דופן, בעל נתינה עצומה. חשוב לי שכל אחד ואחת מכם יחשבו איך אתם יכולים להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמכם.״

שרון, רכזת אחריי באשדוד מסכמת: ״השנה האירוע קיבל משמעות גדולה בזכות הגיבורים ומשפחתם אשר נכחו עימנו, והחניכים אשר הוכיחו שגם כשקיימת תחרותיות – הם יודעים לעצור להסתכל על האחר, לשים את הערכים של חברות, רעות וכבוד בעדיפות ראשונה! אין גאה ממני.״

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן