יום חמישי הגדול

בחמישי שעבר שיחקו באותה השעה קבוצות הגברים והנשים בכדורסל של מכבי אשדוד והשיגו ניצחונות חשובים. גם הפועל אשדוד בכדוריד שיחקה באותו הזמן וניצחה בפעם השישית ברציפות ובשישי תפגוש את הפועל ראשל"צ לקרב צמרת

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ערב ספורטיבי מרתק מאוד קיבל אוהד הספורט האשדודי ביום חמישי שעבר, כאשר 3 מקבוצות הספורט הבכירות של העיר התחרו באותה שעה, במשחקי ליגה מעניינים. באולם ה'קריה', קבוצת מכבי אשדוד התאוששה מפתיחת עונה לא טובה והשיגה ניצחון ביתי משכנע וחשוב בתוצאה 98:91 , מול מכבי רעננה בקרב תחתית. החניכים של עופר רחימי נראו טוב ושלטו במשחק, הרבה בזכות כריס אורטיז שסיים כקלע המוביל עם 26 נקודות, כולל 4 שלשות באחוזים טובים. גם הזר השני, יוניו בוראטה נראה נפלא וסיים עם 21 נקודות. אליהם הצטרפו רובינשטיין עם 12 נק', פיטשון עם 11 ובוגסלבקי עם 9, שהובילו את אשדוד לרבע שלישי מטורף שהסתיים בניצחון 30:15 ולמעשה גמר את הסיפור. רעננה עוד הצליחה לחזור ברבע האחרון אך אשדוד לא התרגשה ורשמה ניצחון חשוב במיוחד, השני שלה העונה והתקדמה למאזן של שני נצחונות מול שלושה הפסדים. הבעלים החדש של מכבי אשדוד ג'ף רוזן הגיע השבוע ללשכתו של ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי שאירח אותו ושוחח איתו על ענף הכדורסל בעיר ועל שיתופי פעולה עתידיים.

בשעה שהחניכים של רחימי מפצחים את הגנת רעננה, קבוצת הנשים של מכבי אשדוד יצאה למשחק חוץ בחולון ושיחקה מול אליצור חולון במשחק שהיה אמור להיות צמוד. אולם החניכות של עדני דגן (שנראה כמו האיש הנכון כרגע) טסו ליתרון כבר מהרגע הראשון ולא הותירו סיכוי למארחות. אלכסנדרה כהן עם 23 נק' וויקטוריה וויאנס עם 22 היו מהבולטות בשחקניות אשדוד שניצחו בסיום 80:61 ועלו למאזן חיובי של 3:1 במסגרת ליגת העל לנשים בכדורסל. כמה ימים לאחר מכן הקבוצה הפסידה בבית לרמת השרון באופן מפתיע, כאשר ויואנס היא היחידה שתפקדה, עם  34 נק', שלא הספיקו ובסיום 85:75 לאורחות מרמת השרון שהנחילו לאשדוד את הפסדה השני העונה.

בעוד קבוצות הכדורסל הבכירות של העיר מטיילות לניצחונות חשובים בזמנים מקבילים, באותה השעה לערך, זינקה לפרקט קבוצת הכדוריד ומחזיקת גביע המדינה הפועל אשדוד, למשחק ביתי באולם מקיף ט', מול מ.ס דימונה. לפני המשחק עמדו דקת דומייה מכבדת לכבוד ראש העיר לשעבר צבי צילקר ז"ל. במשחק אשדוד הוכיחה שהיא נמצאת בכושר נהדר והשיגה את ניצחונה השישי ברציפות העונה. המחצית הראשונה הייתה צמודה כאשר דימונה מקשה על הפועל אשדוד והקבוצות ירדו למחצית בשוויון 13:13. במחצית השנייה אשדוד עשתה את העבודה והצליחה לבצע את הבריחה המיוחלת. הרבו לכבוש לאשדוד אלכסנדר בביץ' וריסטו וויצ'יץ' 6 שערים כ"א, יוסי ביטרמן 5. בשישי הפועל אשדוד תצא למשחק חוץ קשה ומסקרן מול הפועל ראשון לציון. אם אשדוד תשיג את הניצחון השביעי ברציפות שלה בראשל"צ, זאת כבר תהיה הצהרת כוונות.

מקבילית המוחות

וכך קיבלנו ערב מרתק של הספורט האשדודי שלא קשור בענף הכי פופולרי, הכדורגל. רק נשאלת השאלה מדוע שלושת המשחקים שוחקו במקביל? מיטב המוחות של הספורט הישראלי וישבו וקבעו כי שלושת מועדוני הספורט הכי בכירים (חוץ מענף הכדורגל) צריכים לשחק באותה השעה? אפשר לטעון שלוחות הזמנים וההתאמה של האולמות לפעמים מתנגשים, אך אולי הגיע הזמן להתחשב יותר באוהדי הספורט ופחות בזכיינים ובמועצה להסדר ההימורים בספורט ויפה שעה אחת קודם.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן