יום המעשים הטובים בתיירות אשדוד

החברה לתיירות אשדוד אירחו היום עשרות תלמידי בתי הספר לחינוך מיוחד מהעיר במסגרת יום המעשים הטובים – ומה יותר טוב מלעשות טוב לילדי דור העתיד?

צילום: אופניים צוות בית ספר אילנות
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשיתוף פעולה ייחודי עם החינוך המיוחד ועל פי הוראות התו הסגול – התקיימה פעילות בקפסולות ובמספר סבבים בשני מוקדים. בית ספר אילנות התקבלו  על ידי צוות פארק אתגרים שיצאו עימם לסיור רכוב, לאורך נחל לכיש – על גבי האופניים המשפחתיות החדשות שהתיירות מפעילה בטיילת, האופניים החדשות ניתנות להשכרה למשפחות ולקבוצות והן אטרקציה שהפכה להיות להיט לבילוי לכל המשפחה, יחד עם הרכיבה עצרו התלמידים לפעילות ערכית עם מסר של תרומה לעיר כשהם סייעו בניקיון של הטיילת וגדות הנחל ובכך למדו על ערך קבלה ונתינה.

קרדיט צילום: המצודה צוות בית ספר גוונים

בתחנה השנייה התארחו תלמידי בית ספר גוונים במצודה המחודשת שהושקה לאחרונה עם תפריט של פעילויות מהנות לכלל הגילאים, מופע אור קולי (וידאו מאפינג) שיוקרן על קירות המצודה , תאורת לילה מיוחדת ומופעי שקיעה.

התלמידים היו מרותקים מפעילות מתוך התכנית שפותחה במיוחד למערכת החינוכית ולכל הגילאים, משחק אתגרי המדמה חדר בריחה, פתרו משימות וכתבי חידה צפו בסרט בתוך פלנטריום  שלקח אותם אחורה בזמן אל המצודה בתקופות קדומות, עסקו  בריפוי כדים וחרסי עתיקות משחקי חץ וקשת ועוד…  הנהלת בית הספר סיכמו בהתרגשות שהם מודים על ההזדמנות לסגור מעגל באמצעות פעילות הברוכה של היום שכן בית הספר שאימץ בעבר את המצודה בעת שהם פעלו עם החברה לתיירות ורשות העתיקות בחפירות לעבודות שימור המצודה כחלק מתכנית הלימודית והיום המצודה אימצה אותם חזרה באהבה. תודה לעיריית אשדוד על הזכות לתת ולהשתתף ביום מרגש שכזה שנרבה בעשיית טוב.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן