יום הולדת חוגגים באמבולנס שבו נולדים

חובשי איחוד הצלה אבי עמר, גבריאל מומקו ויעקב מזוז שהיו אנשי הצוות חזרו אל המקום אליו הוזעקו לילד את מורן אם התאומים, הפעם כדי לחגוג את יום הולדתם ה-4 באותו המקום בדיוק ברחוב אח"י אילת באשדוד ובתוך האמבולנס בו הם נולדו

צילום: איחוד הצלה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ינון שגיא ומוריה מלכה אחים תאומים נולדו לפני 4 שנים בתוך האמבולנס של איחוד הצלה באשדוד. בעת משמרת אמבולנס שגרתית הוזעקו המתנדבים לאישה הכורעת ללדת ברובע א' באשדוד ומצאו את מורן, יושבת על ספסל ברחוב כשהיא בתחילת הליך הלידה, הם הכניסו אותה לתוך האמבולנס של איחוד הצלה שם החלה דרמה גדולה.

עמר מספר: "ראינו שהיא ממש מתחילה את הלידה, לא היה זמן אפילו לנסוע לבית החולים, מיד התחלנו להתארגן לקבלת הלידה ופתחנו את ערכת הלידה".

מומקו מוסיף: "מיד התחיל לצאת הילד הראשון וקבלתי את הלידה במלואה, זה רגעים מלחיצים ומרגשים יחד, הבן יצא ראשון ובריא ויכלנו לנשום לרווחה, אלה שאז מורן אמרה לנו שזה תאומים ויש עוד עובר בבטן, מיד פתחנו ערכת לידה נוספת ואחרי מספר דקות נולדה בת, הבת הייתה זקוקה לסיוע נשימתי ופראמדיק שהגיע סייע לנו, חברנו לניידת טיפול נמרץ והם פינו את האם והפעוטות לבית החולים".

כעבור 4 שנים ראתה מורן ראיון אינטרנטי של עמר שהתראיין ונשאל על פעילות איחוד הצלה בעיר, האחרונה רשמה בתגובות בפייסבוק כי היא האישה שהם יילדו וכך נוצר קשר בין השניים.

כאמור השבוע הגיעו צוות המתנדבים עם האמבולנס של איחוד הצלה לאותו המקום בדיוק ושם חגגו יום הולדת 4 לצמד התאומים המקסימים ונתנו להם מתנות יום הולדת מיוחדות.

את המפגש המרגש סיכמה האם מורן:
"אחרי 4 שנים זה סגירת מעגל, הילדים בריאים ושלמים בזכותכם, בזכות הכלים שלכם, בזכות האנשים והעזרה שלכם אם לא הייתם זה לא היה קורה, המתנדבים של איחוד הצלה באו בשניות לפני כולם, אפילו לפני השכנים שירדו במדרגות, הצוות היה מקצועי אסטטי ומסור, העלו אותי לאמבולנס וילדתי תוך דקות ספורות. הם אומנם לא מיילדים ובכל זאת היתה לידה מושלמת מהידע שלהם, הם הרגיעו וטיפלו בי, ממש מלאכים עם לב זהב רק להגיד להם תודה רבה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן