יום בחינות באולפנת ישי לספורט ולמדעים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אולפנת יש"י לספורט ולמדעים, בניהולו של הרב חיים שרקי, מיועדת לבנות המגיעות מרקעים שונים ונמצאת תחת פיקוח של המנהל לחינוך התיישבותי. באולפנה אפשר למצוא מגמות מושקעות וייחודיות בנוף האולפנות בישראל, הנלמדות כבר מכיתה ז', כמו למשל מגמת חינוך גופני ופיזיולוגיה שמאמנת את הבנות ברמה גבוהה. אולפנת ישי היא האולפנה היחידה שהקימה מגמת ספורט ופיזיולוגיה, שיש בה 100 אחוזי הצלחה בבגרות. קהל היעד שמגיע למגמה הוא בנות שיש להן זיקה חזקה לחינוך הגופני ומגיעות מרקע ספורטיבי שעסקו בו בעבר. המגמה כוללת נושאים עיוניים שנלמדים במקביל ללימודים של סטודנט להשכלה גבוהה בתחום.

מגמה ייחודית נוספת היא מגמת אגרואקולוגיה, המשלבת בחובה לימודי מדעים וחקלאות.אין מדובר דווקא בחקלאות קלאסית של גידול מלפפונים ועגבניות. החממות מתקדמות ויש גידולי מים, והן עושות ניסויים מדעיים בביולוגיה. זה חלק מלימודי מדעים ולא רק עבודה פיזית. מאחר שזה חלק ממכלול, מתקבל מימד אחר, כאמצעי ללמידת חקר.

כמו כן, קיימות מגמות נוספות הפועלות באולפנה: ביולוגיה, פסיכולוגיה, ספרות, עיצוב גרפי ומשפטים.

בנוסף ללימודי הליבה ולימודי הקודש, פועלת האולפנה להנחלת השורשיות הישראלית והיהודית ורכישת מיומנויות פיזיות שמשפיעות הן על עיצוב החשיבה והמחשבה של התלמידות והן על הערכים שלהן. השילוב הזה מוכיח את עצמו ואולי זהו הסוד להצלחה- 96% הצלחה בבגרויות.

אולפנה קיימות שלוש מסגרות: פנימייה מלאה – שבמסגרתה משתתפת כל בת בחוגים, בתנועת נוער צד"ק, בשבתות סמנריון, שבתות אולפנה, בתגבור לימודי ועוד. פנימיית יום  המיועדת לתלמידות אקסטרניות שמעוניינות לקבל מענה בתחום הלימודי והחברתי לאחר שעות הלימודים. אקסטרנית  לתלמידות בסביבה הקרובה.

.

יום בחינות יתקיים ביום שני, כ' באדר, 16.3.2020, בשעה 15:30, באולפנת ישי, גבעת ושינגטון

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן