יובלים משיק: מדי מים מתקדמים לתושבי אשדוד

מדי מים מתקדמת טכנולוגית ודיגיטלית- הקר"מ. המערכת מותקנת מתוך ראייה רחבה של טובת הלקוחות להם יעניקו מדי המים החדישים אפשרות צפייה אונליין בצריכת המים, בקרה אחר נזילות ואף חסכון בחשבונות המים

הדמיה.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מדי המים החדשניים קוראים את צריכת המים באמצעות חיישנים אלחוטיים המשדרים את נתוני הצריכה אונליין 24/7. המערכת תותקן בתוך כחמש שנים בכל העיר אשדוד בעלות של 45 מיליון ₪. בכך תצטרף אשדוד לשורת ערים מובילות בארץ ובעולם בתחום צרכנות מים מושכלת בשירות הלקוחות. בימים אלה החל השלב הראשון של התקנת המערכת בעיר בדמות פיילוט באזור התעשייה הצפוני ובחלק הדרומי של רובע הסיטי, וכן בחלק מרובע יב'.
המערכת המתקדמת מציבה ראשית כל את טובת הלקוח ומאפשרת זיהוי צריכה גבוהה של מים בזמן אמת ודיווח ישיר ללקוח באמצעות SMS, דבר המוביל לחסכון ניכר במים וכן בחשבונות המים בגין צריכת מים עודפת.
התקנת המערכת מלווה בהשקת אפליקציה מתקדמת Read Your Meter המעניקה ללקוחות אפשרות דיווח על תקלות במד המים וקבלת התראות באופן ישיר לתיבת המייל או ב-SMS. בכך מוענקת שקיפות מרבית בדבר צריכת המים, לטובת שימוש מושכל וחסכוני של הלקוח.
התקנת המערכת עצמה היא ללא עלות ללקוחות, עבורם מדי המים כבר קיימים.
מ"מ מנכ"ל התאגיד מלי בן ברוך אמרה כי "יובלים אשדוד פועל בשירות ולמען הלקוחות תוך דגש על חדשנות ושקיפות. התקנת המערכת המתקדמת הינה שלב משמעותי נוסף בביסוס פרויקטים משמעותיים בראיית טובת הלקוח".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן