כל שירותי התאגיד , ובכלל זה דיווח על החלפת משלמים בנכס, עדכון מספר דיירים בנכס, הצהרה על תיקון נזילה ועוד, ניתנים באמצעות הטפסים המקוונים אותם ניתן למלא באתר התאגיד ובאמצעות המוקד הטלפוני 1-800-800-566 אשר תוגבר לאור המצב. עם זאת בכדי להתחשב בתושבים המתקשים הוחלט כי באפשרות התושבים לתאם פגישה מראש במוקד הפרונטאלי (באמצעות שיחה למוקד הטלפוני). המפגש יבוצע תוך שמירה קפדנית על הננחיות.
מ"מ מנכ"לית התאגיד מלי בן ברוך ,"עוד קודם למגפת הקורונה הטמענו שירותים דיגיטליים מתקדמים – במסגרת החדשנות בשירות שאנו מובילים. אמצעים אלה מאפשרים לתושבים לקבל שירות מיטבי – באמצעות הטלפון הנייד או מהמחשב האישי ובכך לחסוך זמן יקר".
יו"ר הדירקטוריון עו"ד יאיר לחן," עובדי יובלים אשדוד מחויבים להעניק ללקוחות שירות מהיר, זמין ויעיל גם בעת זו, כולנו תקווה שבקרוב נתגבר גם על הגל הנוכחי"
צוות אשדוד10
עורך ראשי: עו"ד יוסי אסולין – 054-9908385, [email protected]
עורכת דיגיטל ותוכן: ירדן אסולין
מערכת: ענת ביגר, רבקה יניב
ספורט: אביחי דלאל
מו"ל: ע.מ.י ניו מדיה בע"מ רחוב רוגוזין 49 088663124 אשדוד
אנחנו באשדוד10 מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמצים לאתר בעלי זכויות של צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתם באתר צילום שיש לו זכויות יוצרים בו אתם מוזמנים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש.
מייל: [email protected]
- המייל האדום
ראיתם או שמעתם משהו שיכול לעניין אותנו?