יובלים אשדוד והחברה העירונית לתרבות יוזמים : אירועים ליום המים באשדוד (22/03), ב 10 שקלים בלבד

"יובלים אשדוד", תאגיד המים של אשדוד, מוביל את יום המים העירוני בשורה של פעילויות ואירועים לתושבים בכל הגילאים. לצורך כך חבר התאגיד לחברה העירונית לתרבות ויחדיו הפיקו אירועים במספר אתרים בעיר. כל אירוע בעלות 10 ₪ בלבד. כרטיסים ניתן לרכוש באתר החברה עירונית לתרבות הפנאי בקישור

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הערך המרכזי  של האירועים מתייחס למשאב המים החיוני  לחיינו. הסלוגן שנחבר הוא "באשדוד שותים מי ברז", המים שמספק תאגיד "יובלים אשדוד" שהינם באיכות מועלה וזולים באופן משמעותי ביותר ממים אחרים.

המופעים שנבחרו מיועדים לכל הגילאים.

ד"ר מולקולה – באולם דיונה בשעה 18:30 מופע מדעי מדהים כל מהמשפחה. הד"ר עורך ניסויים מדעיים מפתיעים בנושא מים.  מצית שטרות כסף שלא נשרפים, בונה מגדל צבעים מכושף מנוזלים שונים, מסחרר מערבולת הוריקן בבקבוק מים ויוצר עם הילדים מכונת טיהור מים משוכללת. השאלה היא האם הוא יצליח להישאר יבש.

סדנת הדפסי דיו על מים במתנ"ס טנה בשעה 17:30. בסדנה נלמד לייצר הדפסים ייחודיים וחד פעמיים על גבי ניירות שונים. לכל משתתף תינתן תבנית קטנה ובה מים.בעזרת טפטפת וקיסם, יוכל כל משתתף ללמוד לצייר על המים עם הדיו השחור. בעזרת סבון כלים, ניתן יהיה לייצר דוגמאות ייחודיות על המים. כל משתתף יוכל להספיק להכין כחמישה הדפסים ולקחת עימו הביתה בסיום.

אמן החושים ליאור יעקובוב- קסמים|אשליות|קריאת מחשבות.  מרכז קהילת אחווה בשעה 20:00  כל מה שתמיד ראיתם בטלוויזיה וברשתות החברתיות ואף פעם לאהאמנתם שיכול לקרות. במהלך המופע אמן החושים יקרא את המחשבות שלכם ואפילו יחזה בצורה מדוייקתאת ההחלטות והפעולות של הקהל. כל זאת תוך התייחסות הומוריסטית ושובת לב ליום המים של אשדוד ותוך מופע דינמיואנרגטי. מופע מיוחד במינו בזכות השילוב המיוחד בין קסמים לקריאת מחשבות.קודם להופעה תתקיים הרצאה בת עשר דקות אודות פעילות תאגיד המים "יובלים אשדוד".

סדנת צבעים בתנועה וסיור חוויתי בצוללת הירוקה בשעה 17:00 . סיור  חוויתי משולב משחקים בנושא חיסכון במים והעלאת המודעות לבזבוז המים בצריכה הביתית.  בנוסף תתקיים סדנא פעילה בנושא צבעי מים אקולוגיים, המשתתפים יכינו ויציירו בצבעיי מים שהוכנו מחומרים ביתיים שאינם פוגעים בסביבה. בסדנה חווייתית זאת נלמד איך להכין צבעי מים מחומרי גלם שאפשר למצוא בכל מטבח כגון: סלק, כרוב סגול, כורכום ועוד.

מ"מ מנכ"ל יובלים אשדוד מלי בן ברוך," אנו גאים ושמחים להשיק לראשונה באשדוד את אירועי יום המים בשיתוף פעולה עם החברה העירונית לתרבות. אנו מזמינים את תושבי אשדוד להשתתף באירועים החווייתיים- ערכיים שיזמנו עבורם."  

קישור לרכישת כרטיסים:

https://bit.ly/3Kv8OZy

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן