יהודה פוליקר מגיע לאשדוד

צילום: יח״צ, שלומי פינטו
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יהודה פוליקר מגדולי האמנים בישראל, מגיע למשכן לאמנויות הבמה, מחר יום חמישי ה-23‪.‬1‪.‬20 למופע להיטים המשלב בין גיטרות ובוזוקי, מקצבים יוונים ים תיכוניים ולהיטי רוק כמו: עיניים שלי, יום שלישי, חופשי, הצל ואני, פחות אבל כואב , דברים שרציתי לומר, פנים אל מול פנים ועוד להיטים רבים.

"יהודה פוליקר פתח הכי חזק, ורק המשיך להגביר את הקצב. למשך שלוש שעות הוא הפך את אמפי קיסריה לאולם שמחות ענקי, עם הפקה ברמה בינלאומית. האמן הכי ישראלי שיש מציג את ההופעה הכי משתלמת שיש).." מאקו, עמית סלונים 

 "אני מוכן לקבוע ולחתום: פוליקר הוא כיום האמן הים-תיכוני המרכזי האותנטי החשוב במוסיקה המקומית בשילוב של מוסיקה ים תיכונית ורוק. בניסוח אחר: האב הרוחני של הפופ הישראלי הים-תיכוני. שורה תחתונה: פוליקר בשעותיו היפות. יוסי חרסונסקי

 "בין עיבודים חדשים לקלאסיקות מוכרות, שירים יוונים קורעי לב ורוק מימי בנזין, הצליח פוליקר לגעת בקהל ולהעביר אותו מסע בעקבות סיפור חייו האישי"   (עכבר און ליין ,יעל רייף)

 "מחפלה יוונית ועד למסיבת רוק.. פוליקר הוא מהבודדים כאן שהתברכו בקהל שירוץ לראות אותו בכל ורסייה..  בסיבוב ההופעות החדש שלו הוא חד, חם מרגש ומהנה מאי פעם.." (ידיעות אחרונות, אמיר שוורץ) 

 "רוק'נרול התערבב ביוון" (גלובס, תימורה לסינגר)

 "הופעה שכולה שיאים כי כל מהותה להיטים. גם המחוספס מלוטש, אבל לרגע לא שחוק. 
פוליקר מקצוען, אבל לא על אוטומט. חווה את השירים תוך כדי התרחשותם על הבמה עם הלהקה המצוינת שאיתו" (גלובס, תימורה לסינגר)

כרטיסים בקסטיליה *9830

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן