יבנה סחטה נקודה מהאדומים

האדומים אשדוד נפרדה בתיקו ביתי ממכבי יבנה בתוצאה 2-2 במסגרת המחזור ה-19 בליגה א' דרום. בן לולו כבש צמד ומדהלה הישווה בתוספת הזמן. במחזור הבא: משחק חוץ בקרית גת

צילום: מדיה אדומים
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שישי שעבר אירחה בסינטטי קבוצת האדומים אשדוד את מכבי יבנה, מהתחתית. היריבה שנלחמת על כל נקודה, הצליחה לחזור מפיגור של שני שערים ולהשוות את התוצאה בתוספת הזמן, מה שגרם לחגיגה אדירה בספסל שלה בסיום. מנגד, האדומים עם תיקו מספר 11 העונה, נמצאת בירידה בתקופה האחרונה, למרות צמד השערים הנהדר של משה בן לולו, שכבר הגיע ל-9 שערי ליגה בקבוצה. על פי דיווחים לפני המשחק, בן לולו סיכם בהפועל איכסל, מליגה א' צפון וביקש רשות להשתחרר מאדומים.
במחצית הראשונה, החלוץ בן ה-31 היה הטוב במגרש וככל הנראה רצה להוכיח את עצמו ולהתנתק מהשמועות. כבר בדקות הראשונות של המשחק עידן שריקי הגביה מדויק ובן לולו נגח בעוצמה לרשת את ה-1-0 של האדומים. בדקה ה-44 שוב שריקי התחיל את המהלך כשבעט מצד ימין, מזוית קשה. שוער יבנה הדף ואל הכדור החוזר הגיע בן לולו, שהשלים צמד נהדר וקבע 2-0. המחצית השנייה הייתה סיפור אחר. תום מדהלה צימק את התוצאה מהנקודה הלבנה ובתוך תוספת הזמן, כדור שהוגבה לרחבה, נהדף לא טוב על ידי גיא סאלם ומדהלה היה עירני, הקפיץ בנגיעה רכה מעל לכולם ולרשת. 2-2 בסיום הכי דרמטי שיש. האדומים שבשבוע שעבר ניצחו בתוספת הזמן את הבקעה, הפעם ספגו שער בשניות הסיום ואיבדו שתי נקודות יקרות במאבק הכניסה לפלייאוף העלייה.
במחזור הבא תצא קבוצת האדומים אשדוד, שנמצאת במקום השישי בטבלה, למשחק חוץ נגד הקבוצה החלשה בליגה, עירוני קרית גת, מהמקום האחרון.
שינויים
ליגה א' דרום היא המערב הפרוע של הכדורגל הישראלי. מאמנים מתחלפים ושחקנים עוברים מקבוצה לקבוצה בזמן כל כך קצר, שקשה לזהות שיטה או טביעת יד של מאמן. שום דבר מהקבוצה שיש היום לאדומים איננו מזכיר את תחילת העונה. זאת ניתן לומר לטוב ולרע. מצד אחד, ההגנה כבר לא כל כך יציבה וסופגת יותר מדי שערים ובדקות קריטיות. מצד שני, ההתקפה במגמת שיפור וזה הנשק העיקרי של האדומים היום, במיוחד לאור המהירות שמוסיף אוהד אדלשטיין.
אם המאמן לשעבר, חיים לוי שם את כל מבטחו על החלק האחורי, בא יובל נעים והחל לחשוב על התקפה. האדומים כובשים ב-7 המחזורים האחרונים, מאז נעים הוא המאמן, 10 שערים ואילו בימי חיים לוי, ב-12 משחקים, כבשה האדומים 12 שערים. ההתקפה של האדומים יותר מהירה ויותר יוצרת מצבים בשלב הזה של העונה, אך חשוב לזכור, כפי שנכתב, ההגנה פחות חזקה מבעבר והתוצאות על המגרש, לא מבשרות על שינוי אמיתי.
יהיה מעניין לראות כמה סבלנות תהיה לקהל ולהנהלה כלפי יובל נעים שכבר הציע את התפטרותו לאחר ההפסד בדרבי. בימים האחרונים, שמו של יובל נעים הוזכר כמועמד להחליף את עמיר תורג'מן, שפוטר מנס ציונה מליגת העל. אולי נעים לוטש עיניים לעבר ליגת העל ואולי זאת סתם שמועה. כך או כך, בליגה א' תמיד צריך להיות מוכן לשינויים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן