יאנג אשדוד חגגה באילת

אלופת המדינה בקריקט בשנה החמישית ברציפות, קבוצת יאנג אשדוד חגגה את הזכייה באליפות בנופש במלון 'לאונרדו פלאזה' באילת. נשיא הקבוצה ששון בנימין: "עשינו כבוד לעיר"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עונת הקריקט בישראל תיפתח בסוף חודש מרץ ובינתיים אלופת הארץ 5 פעמים ברציפות יאנג אשדוד חגגה את הזכייה בסוף שבוע מפנק בעיר הדרומית. ביום חמישי שעבר יצאה הקבוצה המעוטרת, ביניהם השחקנים ומשפחותיהם והנהלת הקבוצה, הנשיא ששון בנימין והמנהל אייבי אהרנס לנופש בבית המלון 'לאונרדו פלאזה' באילת. אנשי הקבוצה התהלכו בקוד לבוש שהזכיר קבוצות ברמות הגבוהות בעלום, של חליפות מהודרות מהלבשה 'אורל כאן בע"מ' ואריאל אבוטבול.
נשיא הקבוצה ששון בנימין סיפר לאשדוד10 על קבלת הפנים באילת: "באנו ביום חמישי בצהריים וחיכתה לנו קבלת פנים במלון. היה כתוב 'ברוכים הבאים אלופת המדינה 5 פעמים ברציפות'. זה עשה כבוד לעיר. אנשים רואים. אכלנו ארוחת ערב מיוחדת שבסיומה עשיתי לחבר'ה הרצאה ודיברתי. הענקנו לכל אחד את הסיכות הסמליות המורכבות מדגל המדינה, סמל של הקבוצה וסמל של העיר אשדוד."
ששון המשיך לספר על ההכנות לעונה הקרובה, על חשיבותה ולא שכח לפרגן גם לקבוצות האחרות בעיר.

איך ההכנות לעונה החדשה?
"אנחנו מתארגנים לשמור על הכתר. אין הרבה קבוצות שיכולות להרשות לעצמן כמונו. הקבוצה שלנו נתמכת על ידי החברה שלי. הצטרפו אלינו שחקנים חדשים. הרבה רוצים לבוא לקבוצה שלנו כי יש תנאים טובים. ברגע שיש תנאים טובים, זה ברור ששחקנים טובים ירצו להשתייך. לצערי הרב אבא שלי ז"ל נפטר לפני חודשיים. אני שנה עשירית בקבוצה ואני חייב לשמור על ההמשכיות של אבא. הוא זה שבנה את הקבוצה הזאת יאנג אשדוד. הוא היה מאמן שלהם שנים על גבי שנים. אני חייב להמשיך את דרכו. לפני שהוא נפטר הוא ביקש ממני להמשיך לתמוך בקבוצה ובהתאחדות הקריקט ואני בשבילו אעשה כל דבר שבעולם, כדי לכבד את זכרו ממש טוב."
הסגל שלכם מוכן לליגה?
"יש לי סגל טוב. שהצטרפו אליו 4-5 שחקנים. מאמין שבעזרת ה' בשנה הבאה הם יזכו באליפות וגם יהנו. 'הטורח בשבת אוכל בשבת'. אתה צריך לעבוד קשה במגרש בשביל ליצור פירות. אתה לא יוצא לקרב בלי אימון טוב."
יש עדיין רעב אחרי 5 אליפויות?
"בטח שיש. עכשיו חובת ההוכחה עליי ועל השחקנים לכבד את זכר אבא שלי ז"ל. אני אעשה את הכל כדי לשמור על הכתר. אבל זה ספורט ואנחנו ספורטאים שצריכים לדעת לקבל כל דבר. הכל יכול להיות. אבל אני מאמין בחבר'ה שלי, שכל אחד מהם הוא ווינר בפני עצמו. הם משחקים בשבילי ובשביל אבא. אני משקיע בהם. נותן להם את כל האהבה והתנאים. הם רק צריכים לבוא ולעבוד במגרש. החינוך שמקבלים אצלי זה להיות חיובי בכל דבר ולא להסתכל על דברים שליליים. צריך לתת את המקסימום כדי להוכיח לכולם שיש תוצאות אחרי עבודה קשה. בכל שנה יש אתגר חדש. הפעם זה להגיע ל-6 אליפויות רצוף. לא קל נגדנו. אנחנו קבוצה שגם מכבדת את היריב. אין אצלי לזלזל. יודעים לכבד וזה חשוב לי מאוד שכל אחד יכניס לתת מודע שלו, שיש ממולו קבוצה יריבה וכאשר אתה מתייחס בכבוד, גם אליך מתייחסים בכבוד. אני רוצה לפרגן לקבוצות האחרות באשדוד. הן גם כן ראויות למחמאות. אשדוד איי עם פליקס אביטן שהוא חבר יקר ונווה שמשון שהן קבוצות טובות. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה ואני רוצה גם לפרגן לו. אנחנו מאחלים גם להן שגם יצליחו."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן