טרייד  ON – המדריך המלא לעסקת טרייד אין

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על עסקאות טרייד אין – למי הן מתאימות, על מה כדאי להקפיד, מה מרוויחים ומה חשוב לזכור בטרם הרכישה?

צילום: shutterstock
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אחת הדרכים הנוחות ויעילות לשדרג רכב היא באמצעות עסקת טרייד אין רכב.
ההליך פשוט, נכנסים עם רכב אחד, ויוצאים עם רכב חדש, במינימום התעסקות ומקסימום אחריות, ובעיקר לא נשארים – ולו דקה ללא רכב.
נשמע קסום? בואו נראה איך בדיוק עושים את זה.

טרייד אין רכב מה זה?

טרייד אין רכב היא עסקה בין בעל רכב ישן לבין חברת הטרייד אין. בעל הרכב מגיע עם הרכב הישן לחברה, הרכב נבדק, ובמידה והחברה מוכנה לרכוש אותו היא מציעה עבורו מחיר.
באותו המפגש, בעל הרכב עצמו בוחר רכב מתוך מלאי הרכבים שחברת הטרייד אין מחזיקה.

זה יכול להיות רכב חדש לחלוטין או רכב יד שנייה. לאחר הבחירה, בעל הרכב משלם את ההפרש בין עלות הרכב החדש לבין המחיר אותו נתנה החברה עבור הרכב הישן שמסר.

בשלב זה כל שנותר הוא לבדוק כי הבעלות על הרכב הישן עברה לחברה וכי הביטוח הועבר לרכב החדש, וזהו – סע לשלום המפתחות בפנים. 

למי מתאימות עסקאות טרייד אין?

שדרוג רכב הוא תהליך הכולל שני צעדים נפרדים: מכירה וקנייה. מה קורה אם מוצאים רכב חדש לפני שמצליחים למכור את הישן? יכולות להיווצר גם בעיית מימון וגם בעיית חנייה.
גם המצב ההפוך אינו מלהיב – אם מכרתם את הרכב הישן אך עדיין לא איתרתם רכב חדש. במקרה כזה, תישארו פרק זמן מסוים ללא רכב.

מכירת רכב ישן יכולה להיות סיפור שגוזל לא מעט זמן: להיפגש עם קונים, לסנן סוחרי רכבים, לעמוד על המקח – למי שיש שפע זמן להקדיש לכך אולי יצליח למכור את הרכב הישן שלו במחיר משתלם, אבל – למי יש היום את הזמן והסבלנות לכך?

גם רכישת רכב, במיוחד אם מדובר ברכב יד שנייה, אינה עניין פשוט – נדרשות בדיקות יקרות והשקעת זמן, אנרגיות ומאמצים. גם כאן, בהשקעה ראויה, ייתכן שתמצאו עסקאות טובות יותר – אבל כמה זמן תשקיעו עד שתגלו אותן?

עסקאות טרייד אין מתאימות במיוחד למי שרוצה לחסוך זמן ולקבל נוחות וביטחון – בכל רגע נתון יהיה ברשותם רכב אחד, לא דרושה יותר מפגישה בודדת על מנת למכור ולקנות רכב.
כיום, אף ניתן לבצע את השלבים הראשונים במסגרת טרייד אין בהליך אונליין, בכדי לדעת האם הרכב מתאים לעסקה.

סוג נוסף של לקוחות הם בעלי רכבים נדירים בעלי סחירות נמוכה אשר מתקשים למכור את הרכב בעצמם. גם כאן פנייה לחברת טרייד אין יכולה להשיג את המטרה כאשר אינם מסוגלים לה בעצמם.

על מה כדאי להקפיד לפני ביצוע עסקת טרייד אין?

השלב הראשון בעסקת טרייד אין כולל את מכירת הרכב הישן, למעשה. כאשר רוצים למכור רכב, גם לחברת טרייד אין, כדאי להשאיר רושם חיובי – קחו את הרכב לשטיפה, דאגו כי  פנים הרכב יצוחצח, שימו ריחן, ומומלץ אף לסדר את תא המטען. 

ידע הוא כח – בדקו מראש מה מחיר המחירון של הרכב הישן, והאם יש דברים שיכולים להעלות או להוריד את ערכו.

לפעמים השקעה מעטה מביאה החזר גדול בהרבה: דאגו לקחת את הרכב לבדיקה וטיפול לפני שאתם ניגשים לחברת הטרייד אין, על מנת שהרכב יהיה במצב תקין לחלוטין.
רצוי לבצע את העסקה בסמוך למעבר הטסט.
דאגו גם לדברים הקטנים: מגבים ופנסים, נוזל לניקוי שמשות וכדומה. כשאתם מגיעים לביצוע העסקה אל תשכחו להצטייד בכל מסמכי הרכב: היסטוריית טיפולים, רישיונות, תעודת זהות וכדומה.

איך מתמחרים את הרכב הישן?

לכל חברת טרייד אין שיטות משלה לתמחור הרכב. ישנן חברות הנצמדות למחירון לוי יצחק ואחרות שלוקחות בחשבון את מספר וסוגי הבעלויות על הרכב, מצבו והקילומטראז'.
לרוב חברות הטרייד אין נוטות לתמחר באופן דומה גם את הרכבים הישנים וגם את החדשים.

עסקת טרייד אין מציעה נוחות, בטחון וחסכון ניכר בזמן, כמו כן מבטיחות כי בכל רגע נתון יהיה ברשותכם רכב, ואחד בלבד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן