טרגדיה נוראה: האב שם קץ לחייו על קבר בנו שנפל בצוק איתן

מועצה אזורית אשכול כואבת את לכתו של משה עציון ז"ל בן ה-88 מקיבוץ נירים, אביו של זאביק עציון, רבש"ץ הקיבוץ שנהרג במבצע "צוק איתן".

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

משה יצא היום בשעות הבוקר מביתו בנירים. משלא חזר לאחר כמה שעות החלו חיפושים אחריו שהגיעו גם לבית הקברות. שם הוא נמצא לאחר ששם קץ לחייו על קברו של זאביק בנו שנפל בסוף מבצע 'צוק איתן' בנירים.

בקיבוץ נירים ספדו למשה:
״משה עמד בגבורה לא רק בשכול אלא גם בנסיבות חייו כניצול שואה. מאז מותו של זאביק היה משה שקוע במאמץ אין סופי להיות ראוי למורשתו של זאביק כפי שהאמין וסיפר בעשרות מקומות ואירועים. עבור משה היה מותו של זאביק עוד מכה ועוד ניסיון שהגורל העמיד בפניו כחלק מתקומת העם היהודי בארצו, והוא היה נחוש לעמוד בכל בראש מורם. משה נסך בכולנו גאווה ואמונה שהכל אפשרי.

בשנה שעברה הוציאה לכבודו המשפחה ספר שהיה סיפור חייו מילדות בקרקוב, הרעב בסיביר, המסע לארץ דרך טהרן וסופו ההשתקעות כאן בנירים. בכולם עמד בזכות אופיו האופטימי ויכולתו לקום מכל מכה שספג. שם הספר היה 'תמיד בדרך'. היום הסתיימה הדרך. קיבוץ נירים אבל עם משפחת עציון ונוצר את זכרו של משה״.

במועצה הוסיפו כי משה היה דמות מוכרת, פעילה אהובה ומוערכת באשכול. סמל לערכי נתינה, אהבת אדם והארץ. המועצה משתתפת בצער המשפחה, רעייתו, בתו, כלתו והנכדים ושל כל קהילת נירים.

הלוויתו של משה עציון ז״ל תתקיים מחר, יום שני, בשעה 18:3 בנירים.

יהי זכרו ברוך

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן